واکنش خشونت‌آمیز نظامیان صهیونیستی به تجمع خبرنگاران فلسطینی

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۴:۵۴
کد خبر: ۹۲۵۴۷۱
واکنش خشونت‌آمیز نظامیان صهیونیستی به تجمع خبرنگاران فلسطینی
تجمع خبرنگاران برای اعلام همبستگی با "معاذ عمارنه" عکاس فلسطینی که جمعه گذشته درپی شلیک نیروهای نظامی اسرائیل چشم چپ خود را ازدست داد، امروز (یکشنبه) در جنوب قدس به خشونت کشیده شد و تعدادی از خبرنگاران مصدوم و دو نفر نیز بازداشت شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری آناتولی گزارش داده است که این تجمع در بیت لحم در جنوب قدس اشغالی برای اعلام همبستگی با معاذ عمارنه عکاس فلسطینی ترتیب داده شده بود که جمعه گذشته در خلال پوشش درگیری ها میان تظاهرکنندگان و ارتش رژیم صهیونیستی در غرب شهر الخلیل در کرانه باختری با شلیک گلوله نظامیان صهیونیست چشم چپ خود را از دست داده بود.

به گفته شاهدان عینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای تجمع امروز با هجوم به خبرنگاران و شلیگ گاز اشک آور سعی داشتند تا جمعیت را متفرق کنند.

تجمع های اعتراضی در دیگر بخش های فلسطین از جمله نابلس نیز برگزار شد و معترضان خواهان محاکمه ارتش اسرائیل و سربازی شدند که به سمت معاذ عمارنه در حین انجام پوشش خبری شلیک کرده است.

فلسطینی ها در حالیکه عکس معاذ عمارنه را به دست داشتند، یک چشم خود را بسته بودند تا اینگونه همبستگی خود را با این عکاس مجروح اعلام کنند.

به گزارش انجم روزنامه نگاران فلسطینی از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی تاکنون خبرنگران و عکاسان فلسطینی بیش از ۶۰۰ بار از سوی نظامیان اسرائیلی مورد هجوم قرار گرفته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز