سخنگوی جبهه پایداری:

تصمیم شورای هماهنگی قم درباره کاندیداشدن زاکانی قابل نقض نیست

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۵:۳۳:۵۰
کد خبر: ۹۳۰۱۸۵
تصمیم شورای هماهنگی قم درباره کاندیداشدن زاکانی قابل نقض نیست
سخنگوی جبهه پایداری گفت: تصمیم شورای هماهنگی قم درباره کاندیداشدن زاکانی قابل نقض نیست.

مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری، درباره مخالفت ها با حضور زاکانی، عضو جبهه پایداری، به عنوان کاندیدای قم برای مجلس به خبرنگار سیاسی برنا گفت:  روانبخش و سقای بی ریا در جلسات شورای هماهنگی اصولگرایان در قم شرکت می کنند و بنده از فضای قم اطلاعی ندارم. قبلا مصوب شده بود که ذوالنور، امیرآبادی فراهانی و زاکانی به عنوان کاندیدای قم باشند. این آخرین خبر بنده از قم است که دارم. 

او درباره مخالفت ها با کاندیدا شدن زاکانی از قم افزود: فضای استانها با یکدیگر متفاوت است. فضای تهران به گونه ای متفاوت از فضای قم است. علی ایها الحال اگر نیروهایی انقلابی به عنوان رای اولی مطرح شوند حتی از پایداری هم نباشند، حمایت می کنیم و تعصب و اصراری  نداریم. حال اگر گزینه پایداری به لحاظ رای آوری از سایر رقبا و چه به لحاظ صلاحیت پیشی بگیرد بحث دیگری است.  دوستان اختیار دارند که در قم در این باره تصمیم گیری کنند که با توجه به مصلحت نظام است. این دستورالعمل به همه استانها ابلاغ شده و کلی است. 

او افزود: در مورد قم هم باید اطلاعات جدید را کسب کنم تا بتوانم دراین باره اظهارنظر کنم. در مورد زاکانی نمی توانند آن تصمیمی که شورای هماهنگی قبلا گرفته است را نقض کنند. ما تصمیم شورای هماهنگی استان قم را قبول داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز