حضور پررنگ جوانان و زنان در وزارت کشور

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۶:۳۷
کد خبر: ۹۳۰۳۱۴
حضور پررنگ جوانان و زنان در وزارت کشور
همزمان با دستور شروع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، سالنی که ثبت نام کنندگان از کاندیداهای مجلس حضور دارند از ابتدای شروع ثبت نام تقریبا، پر هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همزمان با دستور شروع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، سالنی که ثبت نام کنندگان از کاندیداهای مجلس حضور دارند از ساعات ابتدایی، پر هستند. 

در قسمت مدارک به کاندیداها اعلام می شود که چه مدارکی باید داشته باشند و از چه مدارکی کپی کنند. به نظر می‌رسد استقبال جوانان و همچنین افرادی که سوابق اجرایی دارند در این دوره پررنگ باشد. 

روحانی جوانی  در حال بررسی مدارک خود در قسمت صندلی های مربوط به مراجعه کنندگان در لابی تالار وزارت کشور  است. از سوی دیگر روحانی سالخورده ای آمده که با خبرنگاران در حال مصاحبه است. همچنین حضور زنان نیز به نسبت پررنگ است. داوطلبان در قسمت صندلی های مربوط به داوطلبان، منتظر شنیدن شماره‌های خود برای مراجعه به متصدیان امور ثبت نام هستند. 

در سالنی که خبرنگاران حضور دارند همه خبرنگاران و دست اندرکاران اجرایی منتظر بازدید وزیر کشور از فرایند ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هستند.

7b4fe3a4-bdea-42ec-a7da-6b5406222570

 

 

این خبر در حال تکمیل است....

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز