دبیر کل حزب اراده ملت:

اصول گرایان به دنبال تسویه حساب سیاسی هستند/حذف نیروهای دلسوز اعتماد مردم را خدشه دار کرده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۵:۰۷:۱۱
کد خبر: ۹۳۱۰۱۴
دبیر کل حزب اراده ملت گفت: نوع برخورد اصولگرایان با مسائلی نظیر فساد، مشکلات اقتصادی ومدیریتی نشان می دهد که به دنبال تسویه حساب سیاسی هستند و دلسوز کشور نیستند.

«احمد حکیمی پور»، دبیرکل حزب اراده ملت، در واکنش به بیانیه شورای وحدت اصولگرایان مبنی بر اینکه دولت را به عنوان تنها مقصر مشکلات اخیر معرفی کرده اند، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: تنها یک قوه را نمی توان به عنوان عامل اصلی مشکلات اخیر معرفی کرد چرا که این کوتاهی در بروز مشکلات اخیر به  مجموعه نظام جمهوری اسلامی بر می گردد.

او افزود: حذف و کنار گذاشتن نیروهای دلسوز و کارآمد، به میدان آمدن فرصت طلبان، پاسخگ و شفاف نبودن، ضربات و آسیب های جدی را به فرآیندهای مدیریتی وارد کرده و باعث شده مدیریت مسائل به درستی صورت نگیرد و اعتماد مردم را خدشه دار کند.

دبیر کل حزب اراده ملت با اشاره به اینکه برپایی نظام حزبی انتخاباتی تنها راه حل مشکلات موجود است، مطرح کرد: بخش انتخابی نظام جمهوری اسلامی ایران می بایستی حزبی باشد. نمی توان در انتخابات بدون وابستگی به حزب یا جناحی نامزد شد و شرکت کرد.

او ادامه داد: بخش انتخابی اعم از رئیس جمهور، مجلس و شورا باید از مجرای حزب عبور کند. چنانچه انتخابات حزبی بر قرار کنیم، بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد.

حکیمی پور با بیان اینکه "جناحی کردن مسائل هیچ مشکلی را حل نمی کند خاطر نشان کرد: نوع برخورد اصولگرایان با مسائلی نظیر فساد، مشکلات اقتصادی و مدیریتی نشان می دهد که به دنبال تسویه حساب سیاسی هستند و دلسوز کشور نیستند.

این فعال سیاسی اصلاح  آسیب شناسی مشکلات و ارائه راه حل کارشناسی و عملی برای حل مشکلات را از جمله اقدامات دلسوزان واقعی  بر شمرد و در پایان گفت: کسی که به مسائل ملی می اندیشد در این کشمکش ها منافع ملی را به منافع سیاسی و جناحی، ترجیح می دهد. هر دعوایی که سیاسی و جناحی شود غیر از اینکه ناامیدی و یاس را در جامعه اشاعه دهد، فایده دیگری ندارد.

گفتنی است شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اخیرا طی بیانیه ای ضمن دعوت از افراد دارای صلاحیت برای ثبت نام در انتخابات مجلس و اعلام کاندیداتوری، دولت و جریان اصولگرایی را تنها مقصر اعتراضات آبان ماه معرفی کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز