در دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی چه شخصیت‌هایی آمدند؟

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۲:۴۰
کد خبر: ۹۳۱۰۵۰
در دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی چه شخصیت‌هایی آمدند؟
دومین روز ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی شروع به کار کرد که نزدیک ظهر شخصیتهایی از جمله نمایندگان ادوار مجلس و همچنین نمایندگانی از مجلس دهم به حوزه ثبت نام در وزارت کشور آمده و ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ دومین روز ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی شروع به کار کرد که نزدیک ظهر شخصیتهایی از جمله نمایندگان ادوار مجلس و همچنین نمایندگانی از مجلس دهم به حوزه ثبت نام در وزارت کشور آمده و ثبت نام کردند.

محمد عباسپور نماینده دوره چهارم، ششم و هفتم مجلس از ماکو از نمایندگانی بود که پشت میز کاربران ثبت نام وزارت کشور قرار گرفت و اطلاعات ثبت نامی خود را ثبت کرد.

دیگر نماینده ای که در سالن ثبت نام وزارت کشور حضور پیدا کرد حمیدرضا پشنگ، نماینده مردم خاش و میرجاوه در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بود که صبح امروز با حضور در وزارت کشور، از حوزه انتخابیه خاش و میرجاوه ثبت نام کرد.

سلیمان فهمیمی گیگلو نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار و اصلان‌دوز در دور هفتم مجلس شورای اسلامی  نیز چهره دیگری بود که برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار است شانس خود را بیازماید.

محمد خدابخشی

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز و از نمایندگان اصولگرای مجلس دهم  نیز در وزارت کشور حضور یافت و برای داوطلبی نمایندگی حوره انتخابیه الیگودرز برای دور یازدهم مجلس نام‌نویسی کرد. او درباره ثبت نام در تهران گفت: برای تنوع اینجا ثبت نام می‌کنم!

 به گفته سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از روز گذشته تاکنون 1551نفر ثبت نام کردند که 1265 نفر از آنها ثبت نام نهایی شدند مابقی در حال ثبت نام هستند که تا پایان امروز آمارهایی را ارائه می دهیم. روز گذشته و در  روز اول ثبت نام 789 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 92درصد از آقایان و مابقی خانم ها بودند که این آمار در روز دوم به 91 درصد آقایان و مابقی خانم ها تغییر پیدا کرد.

گفتنی است روز گذشته شخصیت هایی مانند محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران ددر مجلس دهم، حجت الاسلام سید محمدسادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر در دور نهم مجلس شورای اسلامی، محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی و سفیر اسبق ایران در دو کشور، سیدهادی مقدسی نماینده مردم بروجرد در دور هشتم مجلس و توحید نوبخت فرزند رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در محل ستاد انتخابات وزارت کشور نسبت به نام نویسی برای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اقدام کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز