حسین رضازاده:

مجلس یازدهم باید به مسایل اقتصادی مردم رسیدگی کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۳:۱۳
کد خبر: ۹۳۱۲۱۹
مجلس یازدهم باید به مسایل اقتصادی مردم رسیدگی کند
نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس دهم گفت: مجلس یازدهم باید مسایل اقتصادی مردم را رسیدگی کند چرا که سال آینده باید فشارهای اقتصادی روی مردم سروسامان بگیرد، تورم کنترل شود و وضعیت درآمدی و اشتغال مردم نیز بهتر شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسین رضازاده» نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس دهم عصر دوشنبه در حاشیه ثبت نام برای انتخابات دور یازدهم مجلس در جمع خبرنگاران درباره اولویت های مجلس بعدی گفت:مجلس یازدهم باید مسایل اقتصادی مردم را رسیدگی کند چرا که سال آینده باید فشارهای اقتصادی روی مردم  سروسامان بگیرد، تورم کنترل شود و وضعیت درآمدی و اشتغال مردم نیز بهتر شود.

نماینده کازرون درباره انتقادها به عملکرد مجلس دهم و ضعیف بودن آن، افزود: به نظر من این گونه نیست. این برداشتی است که هرکس خود را از دیگری قوی تر می داند. مجلس دهم با توجه به شرایط بین المللی و حساسی که وجود داشت به نسبت خوب عمل کرد.

وی ادامه داد: شرایط بین‌المللی، خاص و حتی از شرایط جنگ هم سخت تر بوده است. در کشور ما هر دوماه یک بحران اجتماعی یا مسایل بین المللی یا سیل و زلزله داشته ایم واقعا شرایط سختی بود.

رضازاده یادآور شد: از طرف دیگر آمریکا کاملا شمشیر را از غلاف برای ما بیرون کشید. تحریم های آمریکا ظالمانه و سرسختانه و مصداق بارز تروریسم اقتصادی است و تنها یک اقدام اقتصادی علیه کشور نیست.

وی با بیان این که من به شکل مستقل در مجلس یازدهم شرکت می کنم، به عملکرد فراکسیون امید اشاره کرد و گفت: من هر چند جزو فراکسیون امید نبودم اما به نظرم این فراکسیون عملکرد خوب و مثبتی داشته است. باید شرایط را در نظر بگیریم. نباید احساس کنیم که هرکاری را می توانستیم انجام دهیم. شرایط جهانی اجازه فعالیت بیشتر را به مجلس نمی داد. به هر صورت عملکرد این فراکسیون قابل قبول است البته انتظار می رود که بهتر از این باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز