همدردی نمایندگان با خانواده‌های داغ‌دار حادثه هواپیمای ۷۳۷

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۲:۴۹
کد خبر: ۹۴۹۲۷۹
همدردی نمایندگان با خانواده‌های داغ‌دار حادثه هواپیمای ۷۳۷
«احمد امیرآبادی»، یک عضو هیات رئیسه مجلس، بیانیه ۱۸۶ تن از نمایندگان در اعلام همدردی با خانواده‌های داغ‌دار حادثه هواپیمای 737 را قرائت کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شکستن اقتدار و هیبت استکباری دولت جنایتکار آمریکا در پاسخ به مطالبات میلیون‌ها ایرانی غیرتمند توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اولین میوه و ثمره خون یکی از پاک‌ترین فرماندهان سپاه که جوهره وجودی او و دیگر همرزمانش فدا شدن در پای ملتی است که ده‌ها سال است برای حفظ استقلال خود هزینه می‌دهند جهان را در حیرت فرو برد و برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم که در سابقه جنایت کارانه رژیم آمریکا ۵۳ مورد حمله و لشکرگشی به گوش و کنار جهان بود دنیا شاهد اقدام شجاعانه، مقتدرانه، مدبرانه و دقیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قهرمان بود.

شیرینی این پیروزی بزرگ بر کام ده‌ها میلیون ایرانی قهرمان بود  که خبر ناگوار و اندوه بار سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که در آن که در آن عزیزانی از ایران اسلامی و دیگر کشورها بودند، تلخی و اندوهی را بر جانمان نشاند که کمترین اثر آن چشمانی اشکبار با قلوبی شکسته بود. عمیقاً با خانواده های شهدای گرانقدر همدردی کرده و در غم و اندوه آنها شریک هستیم و از مردم شریف ایران اسلامی انتظار داریم با شکوه تمام در مراسم ترحیم آن عزیزان شرکت نمایند.

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از اینکه همسنگران شهید سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی با صداقت تمام اعلام نمودند که این اقدام در اثر اشتباه انسانی بوده و خود را مسئول می دانند، تشکر می نماییم. خضوع و تکریم سردار سرافراز سپاه اسلام سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس در سخنانی که از عمق صداقت ایشان نشأت می گرفت و لاجرم بر دل می نشست، بیانگر این واقعیت است که سپاهیان سبزپوش و عزیزمان خود را فدایی مردم می دانند و این افتخار را بر خود می دانند و در کنار مردم و خانواده های داغدار این شهدای عزیز، به آمریکا که از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت قهرمان ایران اسلامی سوءاستفاده می کند، اعلام می داریم که فراموش نمی کنیم در یک رویارویی شرافتمندانه و مقتدرانه با رژیم آمریکای جنایتکار و انگلیس پلید هستیم و اجازه نمی دهیم اشتباه یک عضو خانواده باعث سوءاستفاده دشمنان گردد.

در پایان از مسئولان مرتبط درخواست داریم با پذیرش صادقانه این مسئولیت توسط فرمانده مربوطه قضیه را خاتمه یافته تلفی نکنند، زیرا ابهاماتی است که احتمال خرابکاری و استفاده از تکنولوژی های جنگ افروزی را منتفی نمی کند. حمایت قاطع و همه جانبه ما از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ابدی است و در خاتمه نمایندگان ملت خواستار هستند به قربانیان حادثه عنوان شهید اطلاق شود.»

نظر شما