صبح امروز؛

روحانی از نمایشگاه دستاوردهای فن آورانه و توانمندی های وزارت جهاد کشاورزی بازدید کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۰:۵۸
کد خبر: ۹۵۰۱۶۳
روحانی از نمایشگاه دستاوردهای فن آورانه و توانمندی های وزارت جهاد کشاورزی بازدید کرد
رئیس جمهور صبح سه شنبه از جدیدترین دستاوردهای حوزه تحقیقاتی، پژوهشی و تولیدات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی این وزارتخانه بازدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این نمایشگاه که در حاشیه مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی برگزار شد، ۲۰ موسسه تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی این وزارتخانه جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه پژوهشی و فناوری به منظور اثربخشی رونق تولید و امنیت غذایی کشور ارائه کردند.

پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، موسسه تحقیقات علوم دامی کشور، موسسه علوم شیلاتی کشور، موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، موسسه تحقیقات پنبه، موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، موسسه تحقیقات خاک و آب و موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع از جمله موسساتی هستند که محصولات، دستاوردها و پژوهش های علمی و تحقیقاتی خود را معرفی کردند.

همچنین سامانه پیام رسان آموزش و ترویج کشاورزی (پات) که به منظور  انتقال با سرعت و به موقع پیام های آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی فنی ده هزار نفر از مروجین و کارشناسان کشاورزی سراسر کشور راه اندازی شده است، با حضور دکتر روحانی آغاز به کار کرد.

 بانک اطلاعات ۴ میلیون بهره بردار کشاورزی در حال جمع آوری و اتصال به این سامانه است.

دکتر روحانی در پیامی برای آغاز به کار این سامانه خطاب به کشاورزان، مروجان، کارشناسان و پژوهشگران وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: تلاش و مسئولیت پذیری همه شما عزیزان در تامین امنیت غذایی کشور در سال رونق تولید شایسته تقدیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز