سخنگوی جبهه پایداری:

اصراری به ارائه لیست مستقل نداریم

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۵:۰۹:۴۹
کد خبر: ۹۵۰۱۹۴
اصراری به ارائه لیست مستقل نداریم
سخنگوی جبهه پایداری گفت:جبهه پایداری درصدد است چنانچه جناح اصول‌گرایان به لیست واحد نرسید حداقل لیست مشترک ارائه ‌بدهد.

«مجید متقی‌فر»، سخنگوی جبهه پایداری، در پاسخ به این پرسش که پیش از اعلام احراز صلاحیت‌ها فضای سیاسی کشور حکایت از تائید صلاحیت اکثریتی جناح اصول‌گرا داشت، که در نهایت چنین اتفاقی افتاد و در حال حاضر برنامه جناح اصول‌گرا در ارائه لیست به چه صورت خواهد بود؟ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: باتوجه به اینکه افرادی از هر دو جناح ردصلاحیت شدند، شورای نگهبان هیچ‌گونه تعلق جناحی و حزبی ندارد. شورای نگهبان نهادی مستقل است و براساس قانون، عمل می‌کند.

این فعال سیاسی اصول‌گرا  با بیان اینکه «امیدوارم اصول‌گرایان به لیست واحد برسند» ادامه داد: جبهه پایداری ترجیح می‌دهد لیست واحد با اصول‌گرایان ارائه بدهد و در این راستا تلاش می‌کند.

متقی‌فر با تاکید بر اینکه «اصراری به ارائه مستقل نداریم» افزود: جبهه پایداری درصدد است چنانچه جناح اصول‌گرایان به لیست واحد نرسید، حداقل لیست مشترک ارائه ‌بدهد. با توجه به اینکه این جبهه مصلحت نظام را به مصالح حزبی ترجیح می‌دهد، بدون در نظر گرفتن جناح‌بندی‌ها، باید فردی که شایسته‌ترین است به مجلس برود.

سخنگوی جبهه پایداری در پایان تصریح کرد: افرادی که مجلس راه می‌یابند باید در حرف و عمل آرمان‌های نظام را قبول داشته باشند. اگر نمایندگان مجلس آینده در عمل ادعاهای خود را اجرا کنند، مجلس کارآمدی خواهیم داشت.

نظر شما