دبیرکل حزب توسعه ملی:

بعید است حزب توسعه ملی لیست انتخاباتی بدهد/ کاندیداهای اصلاح‌طلبی که در صحنه باقی مانده‌اند بیشتر از ۲۰/۳۰ نفر نیستند/ همه افراد از حزب توسعه ملی رد صلاحیت شده‌اند

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۵:۴۰:۲۵
کد خبر: ۹۵۳۳۰۸
دبیرکل حزب توسعه ملی گفت: بعید است بتوان لیستی در سطح کشور ارائه داد ممکن است بتوانیم در بعضی از حوزه‌ها تعداد محدودی را لیست کنیم.

«صادق نوروزی»، دبیر کل حزب توسعه ملی، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره برنامه حزب توسعه ملی برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: ما با انتشار بیانیه به نتایج هیات‌های نظارت اعتراض کرده‌ایم و هشدار دادیم که این وضعیت به نفع کشور نیست. در شرایطی که به وحدت ملی نیاز داریم، رد صلاحیت‌ها به ضررمنافع ملی است.

او افزود: در شرایطی که مردم رغبتی به شرکت در انتخابات ندارند اگر تایید صلاحیت های بدین شکل باقی بماند، عدم مشارکت تشدید می شود. وقتی مردم در صحنه هستند کشور را ایمن می‌کنند و دشمن خارجی دربرخورد با کشور منفعل می‌ شود.

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا این حزب لیست انتخاباتی ارائه می‌دهد یا خیر، عنوان کرد: بعید است بتوان لیستی در سطح کشور ارائه داد مگر در بعضی حوزه‌ها بتوان لیستی ناقص ارائه داد. من آمار دقیق ندارم اما در سطح کشور کاندیداهای اصلاح‌طلب شناخته شده‌ای که در صحنه باقی مانده‌اند بیشتر از ۲۰/۳۰ نفر نیستند.

دبیر کل حزب توسعه ملی در بیان راهکارهای موجود، گفت: در شرایط فعلی باید منتظر اعتراض‌ها بود. «به قول آقای روحانی وقتی یک جریان در صحنه است و انتخابات رقابتی نیست» یعنی می خواهند عده خاصی را وارد مجلس کنند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که آیا از این حزب فردی تایید صلاحیت شده است یا خیر، گفت: خیر. متاسفانه همه افراد از حزب توسعه ملی رد صلاحیت شده‌اند.

نظر شما