لاریجانی خطاب به یک نماینده: مظلوم نمایی نکن

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۴:۵۷
کد خبر: ۹۵۶۶۵۹
لاریجانی خطاب به یک نماینده: مظلوم نمایی نکن
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نسبت به اظهارات رئیس مجلس در خصوص عملکرد مجلس دهم انتقاد کرد که رئیس قوه مقننه در پاسخ گفت برای صحبت در این خصوص باید به اوضاع کشور نگاه کرد نه اینکه مظلوم‌نمایی کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «نصرالله پژمانفر»، نماینده مردم مشهد در مجلس، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های رئیس مجلس در خصوص عملکرد مجلس دهم گفت: صحبت‌های آقای لاریجانی یک روی سکه است زیرا مردم در ارتباط با عملکرد قوه مقننه جمع‌بندی امور را نگاه می‌کنند و توجه دارند که سفره آنها کوچک شده یا بزرگ.

لاریجانی در پاسخ به اظهارات نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اولاً باید در موضوع صحبت کنید و این سخنان شما خلاف آیین‌نامه داخلی مجلس است. همچنین وقتی این اظهارات را بیان می‌کنید باید نگاهی به اوضاع کشور داشته باشید که چقدر مشکل وجود دارد.

در ادامه پژمانفر با انتقاد از صحبت‌های رئیس قوه مقننه تصریح کرد: معمولاً اجازه صحبت داده نمی‌شود و فرصت‌ها در اختیار شما است؛ در این خصوص مردم قضاوت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی پاسخ داد: نمایندگان باید مقید به آیین‌نامه داخلی مجلس باشند؛ میکروفن در اختیار شماست و نباید مظلوم‌نمایی کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز