نماینده آشوریان در پیامی به رهبر انقلاب:

آشوریان خود را در جشن فجر انقلاب سهیم می‌ دانند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۱:۰۸
کد خبر: ۹۶۲۵۶۱
آشوریان خود را در جشن فجر انقلاب سهیم می‌ دانند
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به رهبر انقلاب ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب آورده است: اجداد ما در طول تاریخ کهن ایران پیوسته از دلیرترین مرزداران و مدافعان استقلال این کشور بودند. استخوان‌های خسته و فرسوده آنان نیز جزو عناصر سازنده زیربنای محکم ایران امروز است و خون پاک آنان نهال آزادی کشور ما را آبیاری کرده است. از این رو ما نیز خود را در جشن فجر انقلاب، سهیم می‌دانیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یوناتن بت‌کلیا روز دوشنبه در پیامی به حضرت‌ آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاریخ ایران مملو از مردانگی و پایمردی ملتی است که به سرنوشت خود علاقمند است.  مردم ایران هرگز از مشکلاتی که در راه حیات ملی آنان بوده، باکی نداشته و با درایت تمام با آنها به مبارزه برخاسته و همیشه به اعتقادات و سنن مذهبی و ملی خود وفادار بوده‌اند و با همین تفکر، مبادرت به قیامی تاریخی کرده و انقلاب اسلامی ایران را به وجود آوردند که باعث حیرت جهانیان شد.

وی افزود: کشوری که تا دیروز فقط به خاطر قدمت تاریخی آن مورد توجه بوده، در حال حاضر در صف کشورهای مترقی دنیا قرار گرفته و با رهبری آن مقام معظم روز به روز بر عظمت آن افزوده می‌شود.

نماینده آشوریان در مجلس عنوان داشت: همه ما ایرانیان فارس، ترک، کرد، لر، آشوری و ارمنی، کلیمی و زرتشتی ایمان داریم که درخشش جلال و شکوه ملی ما اینک از هیچ دوره تاریخی گذشته کمتر نیست بلکه با توجه به مشکلاتی که در حال حاضر دامنگیر انسان‌ها و ملل جهان است، عظمت کشور ما از حدود و مرزهای خود پا فراتر نهاده است.

بت‌کلیا خاطرنشان کرد: ملت ایران یک‌دل و یک‌صدا همراه مسئولین خود بوده و آشوری‌ها نیز که از ابتدای تاریخ ایران در این کشور زیسته‌اند و به هر گوشه و هر ذره خاک آن بستگی و پیوند دارند خود را تافته جدا بافته‌ای ندانسته و همواره در کنار آحاد جامعه در هر سنگری آماده و هوشیار بوده‌اند.

وی یادآور شد: اجداد ما در طول تاریخ کهن ایران پیوسته از دلیرترین مرزداران و مدافعان استقلال این کشور بودند. استخوان‌های خسته و فرسوده آنان نیز جزو عناصر سازنده زیربنای محکم ایران امروز است و خون پاک آنان نهال آزادی کشور ما را آبیاری کرده است. از این رو ما نیز خود را در جشن فجر انقلاب، سهیم می‌دانیم و با گرامیداشت خون شهدایمان یاد و خاطره آن رادمردان را همواره زنده نگه می‌داریم.

نماینده آشوریان در مجلس تصریح کرد: آشوری‌ها ضمن تبریک سالگشت پیروزی انقلاب به آن مقام معظم و دولتمردان و ملت، آرزو دارند که یزدان پاک این کشور و ملت نجیب ایران را از گزند بدی‌ها محفوظ بدارد و ملت را در راه ترقی و پیشرفت مدام یار و یاور باشد. تهنیت جامعه آشوری را بپذیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز