اولین پرده از ارتباطات «روح الله زم» روی آنتن شبکه یک

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۶:۰۰
کد خبر: ۹۶۲۶۰۴
اولین پرده از ارتباطات «روح الله زم» روی آنتن شبکه یک
اولین پرده از ارتباطات «روح الله زم»، سرشبکه جریان معاند آمدنیوز در مستند «پرسه درمه» از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما مستند پرسه در مه امشب (دوشنبه، ۲۱ بهمن) بعد از خبر بیست و یک از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. روح الله زم در این مستند از ارتباط با سرویس های جاسوسی دشمن پرده بر می دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۲۲ مهر در بیانیه ای از دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد. 

یکی از مسئولان طراحی و اجرای عملیات سازمان اطلاعات سپاه که طی آن روح الله زم سرشبکه جریان معاند آمدنیوز دستگیر شد، در خصوص اهمیت عملیات انجام شده از نقطه نظر به کارگیری شگردهای اطلاعاتی، گفته بود مهمترین ویژگی این عملیات، معماری دقیق و چند لایه اطلاعاتی است که طی آن و با استفاده از روش‌های نرم اطلاعاتی، سوژه مورد نظر از مجموعه سپرهای حفاظتی که از سوی سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای او فراهم شده بود جدا و وارد تور سازمان اطلاعات سپاه شد.

این مقام مسئول در سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرده بود: فرد دستگیر شده کانون تلاقی و تبادل پیام در شبکه تغذیه و پشتیبانی جریان آمدنیوز در داخل و خارج کشور بوده و در اختیار گرفتن وی می‌تواند شناسایی و انهدام مجموعه این شبکه را به دنبال داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز