نوبخت:

هیچ ایرانی ‌مذاکره با آمریکایی‌ ها را نمی خواهد

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۹:۴۸
کد خبر: ۹۶۲۷۰۹
هیچ ایرانی ‌مذاکره با آمریکایی‌ ها را نمی خواهد
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان گفت: در یک برهه از زمان نظام تصمیم به مذاکره با آمریکا گرفت و نتیجه‌اش را دیدیم. امروز دیگر هیچ ایرانی وطن‌پرست و فهیمی از ما نمی‌خواهد که با آمریکایی‌ها دوباره مذاکره کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدباقر نوبخت»، رئیس سازمان برنامه و بودجه که به منظور بازدید دو روزه از استان گلستان و سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به گرگان سفر کرده است در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان با تاکید بر اینکه ما بدون توجه به دشمن کارمان را خواهیم کرد، تصریح کرد: در یک برهه از زمان نظام تصمیم به مذاکره با آمریکا گرفت و نتیجه‌اش را دیدیم. امروز دیگر هیچ ایرانی وطن‌پرست و فهیمی از ما نمی‌خواهد که با آمریکایی‌ها دوباره مذاکره کنیم.

نوبخت افزود: الان زمان مذاکره نیست، هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید ایستادگی کرده و سعی کنیم ضربه‌گیر شویم و فشارها را با تدبیر حل کنیم.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: دیگر کسی نمی‌تواند از ما انتقاد کند یا بگوید که آمریکایی ها دنبال مذاکره بودند و شما قبول نکردید. امروز ما برای افکار عمومی پاسخ درست و روشنی داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز