یوم الله ۴۱؛

رئیس بنیاد مستضعفان: مردم با وجود مشکلات فراوان به صحنه آمدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۱:۱۰
کد خبر: ۹۶۳۱۵۴
رئیس بنیاد مستضعفان: مردم با وجود مشکلات فراوان به صحنه آمدند
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مردم با وجود مشکلاتی که دارند، می‌آیند و با این حضور می‌خواهند بگویند مشکلات ما یک طرف، اراده و عزت و آرمان‌خواهی ما یک طرف دیگر است.

«پرویز فتاح»، رئیس بنیاد مستضعفان، در ارزیابی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: مردم با حضور میلیونی، با اعتقاد و با اراده‌ای که داشتند، مثل همیشه گل کاشتند.

رئیس بنیاد مستضعفان ضمن اشاره به تقارن چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با یوم‌الله 22 بهمن تصریح کرد: در واقع خون و روح سلیمانی در این مردم دمیده شده است و همه مردم به عشق سردار سلیمانی در این مراسم شرکت کردند چرا که راه سلیمانی از راه امام خمینی (ره) و رهبری نظام و انقلاب، جدا نیست.

فتاح ضمن اشاره به فشار تحریم‌ها بر مردم خاطرنشان کرد: مردم با وجود مشکلاتی که دارند،  می‌آیند و با این حضور می‌خواهند بگویند، مشکلات ما یک طرف، اراده و عزت و آرمان‌خواهی ما یک طرف دیگر است.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه «استکبار امروز واقعا ناامید می‌شود» اظهار کرد: حضور مردم پیام خوبی می‌دهد. این ملت می‌خواهند راه عزت را بروند نه راه ذلت را. البته شرایط سخت است تحریم‌ها فشار آورده و مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند اما می‌خواهند راه عزت را بروند و حتما پیروزی با مردم است.

فتاح با بیان اینکه «مردم جان و فرزندانشان را برای انقلاب دادند» یادآور شد: وقتی سردار سلیمانی می‌گوید من سربازم یعنی همه مردم سرباز نظام و ولایت هستند. لذا ما مسئولین می‌آییم از مردم درس و روحیه بگیریم و پیام آنها را بشنویم.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان ابراز کرد: ترامپ و حزبش شکست خورده است بنابراین کارشان تمام است، به لطف خدا این اراده و این حضور، پیروزی نهایی را رقم خواهد زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز