امروز صورت گرفت:

برگزاری جشن چهل ویکمین سالگی انقلاب اسلامی ایران در سوریه

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۲۰:۳۹:۲۹
کد خبر: ۹۶۳۳۰۷
برگزاری جشن چهل ویکمین سالگی انقلاب اسلامی ایران در سوریه
جشن چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب با حضور مقامات و مسؤولان عالی رتبه سوری و دیپلمات‌های ایرانی در هتل 'داما روز' دمشق برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه،  «فیصل المقداد» معاون وزیر امورخارجه سوریه  در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران  پیروز شد تا به یاری ملل مبارزه بشتابد و این ملت‌ها بتوانند آزادی، حاکمیت و استقلال خود را بازیابند.

وی افزود: دولت سوریه از نخستین کشورهایی بود که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حمایت کرد.

"جواد ترکابادی" سفیر ایران در دمشق در این مراسم بر تعهد ایران در مقابله با تروریسم که منطقه را هدف قرار داده است، تأکید کرد.

وی تصریح کرد:سوریه ما را در جشن پیروزی‌ خود سهیم بداند این پیروزی با دلاوری ارتش و به رهبری بشار اسد محقق شده است.

سفیر ایران افزود:رییس جمهوری سوریه با حکمت خود توانست در این مرحله تاریخی سوریه را به ساحل امن هدایت برساند و بر تروریسم پیروز شود و مانع از دست‌درازی کسانی شود که در صدد بودند حاکمیت سوریه را زیرپا بگذارند.

ترکابادی افزود:ایران بر حفظ تمامیت ارضی سوریه و استقرار حاکمیت دولت قانونی این کشور بر تمام خاک این کشور را حق سوری‌ها می‌داند.

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور پر شکوه مردم ایران همزمان با سراسر کشور در تهران برگزار شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز