نمایده مردم فسا در مجلس:

نمی توانم جوابگوی درخواست هایی باشم که با وظایف نمایندگی سازگاری ندارد/ خسته ام و احتیاج به استراحت دارم

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۲۲:۳۰
کد خبر: ۹۶۳۸۷۵
نمی توانم جوابگوی درخواست هایی باشم که با وظایف نمایندگی سازگاری ندارد/ خسته ام و احتیاج به استراحت دارم
نماینده مردم فسا در مجلس گفت: نمی توانم جوابگویی درخواست هایی باشم که با وظایف نمایندگی سازگاری ندارد بنابراین از شرکت در انتخابات انصراف دادم.

«محمد جواد جمالی نوبندگانی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم فسا، درگفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا ضمن تایید انصراف کاندیداتوری خود از مجلس یازدهم" گفت: بعد از 4 سال حضور در مجلس دهم، احساس کردم خسته ام و احتیاج به استراحت، دارم. توقعی که در جامعه از نماینده وجود دارد، توقع واقعیِ  بر مبنای قانون گذاری و نظارت بر قانون، نیست.

او ادامه داد: خیلی ها به دلایل مختلف از نماینده کارهایی را طلب می کنند که در شان نمایندگی نیست، کارهایی نظیر گرفتن وام، موقعیت، مسئولیت، انتقال دانشجو، کارمند و مهمتر دخالت در امور ریز اجرایی و کمک های مالی. متاسفانه به هر دلیلی درست و یا غلط، توقعات خارج از مسئولیت نمایندگی کار را سخت می کند.

نماینده مردم فسا در مجلس گفت: انسان شرمنده مردم می شود زیرا توقعات با شرایط مملکت جور درنمی آید. 

او گفت: سعی کردم از سیاست زدگی، جناح بازی و اموراتی که مربوط به نمایندگی نیست و شان مجلس و نماینده را پایین می اورد، پرهیز کنم. هیات های اجرایی و هیات های نظارت هم برای مجلس دهم و هم برای مجلس یازدهم از همان اول،  من را تایید کردند. اما نمی توانم جوابگویی درخواست هایی باشم که با وظایف نمایندگی سازگاری ندارد.

او ادامه داد: با توجه به مشکلات، مردم فقط نماینده را مسئول این امور می دانند و نماینده دیگر وقتی برای فکر کردن برای طرح ها و لوایح ندارد ونمی تواند، به درخواست های مختلف و به دور از شان نمایندگی، جواب بدهد. بایستی در اینده فکری برای مجلس کنیم که بتواند، وقت بیشتری برای پژوهش در طرحها و لوایح داشته باشد. ان شاء الله مجلس اینده مجلس قوی تری باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز