استاندار تهران:

شمارش آرا الکترونیکی نخواهد بود/ فرماندار تهران: ٨٢١٢٢ نفر در برگزاری انتخابات کمک می‌کنند

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۹:۴۶
کد خبر: ۹۶۴۱۱۰
شمارش آرا الکترونیکی نخواهد بود/ فرماندار تهران:  ٨٢١٢٢ نفر  در برگزاری انتخابات کمک می‌کنند
استاندار تهران گفت: متاسفانه نتوانستیم در این انتخابات به صورت الکترونیکی شمارش رای داشته باشیم.

به گزارش گروه سیاسی برنا، جلسه ستاد نظارتی انتخابات در استان ها روز پنجشنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران،عیسی فرهادی، فرماندار تهران، شکرالله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران، در محل استانداری برگزار شد. 

محسنی بندپی در این مراسم ضمن تشکر از حضور فرمانداران، بخشداران و ضمن تبریک ایام دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: تامین سلامت و امنیت انتخابات وظیفه ماست چراکه انتخابات باید براساس قانون به صورت سالم برگزار شود و از نظر امنیتی اطمینان را در جامعه حاصل کنیم که مردم بدون هیچ گونه تحمیل و زور، بتوانند به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند.

او با بیان اینکه"افزایش مشارکت و رقابت در انتخابات مهم است" تصریح کرد: برخی اعلام کردند در حوزه ها رقابت از بین رفته است اما در تهران از ١٤٥٣ کاندیدا تایید صلاحیت شده، به ازای هر کرسی نمایندگی ٤٥ نفر رقابت می کنند و در کشور به ازای هر کرسی، ٢٥ نفر رقابت می کنند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه "مشارکت در انتخابات نماد اقتدار ملت است" یادآور شد: افزایش مشارکت در داخل تجلی امنیت، ارامش، انسجام و وحدت است و در سیاست خارجی عظمت نظام را، نشان می دهد.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه انتخابات نماد قدرت و افزایش چانه زنی در عرصه خارجى است، اظهار کرد: دستگاه های انتخاباتی از رای تکراری جلوگیری می کنند و هر فرد فقط یک بار می تواند، رای بدهد و متاسفانه نتوانستیم در این انتخابات به صورت الکترونیکی شمارش رای داشته باشیم.

استاندار تهران با بیان اینکه "در برخی شعب اخذ رای کشور مشکل آنتن دهی و راه سخت هم وجود دارد" افزود: صدا و سیما می تواند باعث افزایش مشارکت شود و در این راستا همه دستگاه ها موظف به همکاری و حمایت، هستند.

محسنی بندپی در خصوص امنیت شعب اخذ راى اظهار کرد: اساس بر این است که نیروی انتظامی متولی کار باشد، چنانچه این نهاد به شورای تامین درخواست نیرو بدهد، به صورت مختلط از ارگان ها به آنها نیرو می دهیم. 

استاندار تهران با اشاره به اینکه امیدوارم مشارکت حداکثری جامعه را در انتخابات داشته باشیم" سخنان خود را به پایان رساند.

عیس فرهادی، فرماندار تهران در ادامه مراسم اعلام کرد روز برگزاری انتخابات ٣٨٠٩شعبه اخذ رای در تهران فعال هستند و مجموعا ٨٢١٢٢ نفر  در برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد که از این تعداد ٣٢هزار نفر در حوزه نظارت و ٥٠هزار نفر در امر اجرایی کمک خواهند کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز