عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دموکراسی از راه تحریم عبور نمی‌کند/ علیرغم گلایه‌ها همه پای صندوق رای برویم

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۹:۳۵
کد خبر: ۹۶۴۷۷۲
دموکراسی از راه تحریم عبور نمی‌کند/ علیرغم گلایه‌ها همه پای صندوق رای برویم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حتی اگر احساس کنیم نظرمان مورد پسند واقع نشده نباید با کسانی که خیرخواه مملکت نیستند، همگام شویم.

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در ارتباط با «لزوم مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن بر امنیت کشور» گفت: انتخابات یادگار مهمی از حضرت امام (ره) در جمهوری اسلامی است. در کشور برای همه موضوعات اعم از رفراندوم، مجلس و شوراها انتخابات داریم. انتخابات وظیفه و حق مردم است. با توجه به شرایط موجود که آمریکایی‌ها، غربی‌ها و استکبار جهانی با تحریم‌های سنگین، همه جانبه و هوشمندانه‌شان به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب هستند حضور مردم، می تواند نقش مهمی در موضوع امنیت ایفا کند.

او ادامه داد: مردم با همه گرفتاری‌ها، انتقادها و دلگیری‌هایی که دارند با حضورشان در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی شهید امنیت مردم و در راهپیمایی 22 بهمن که یک رفراندوم بسیار موثری برای ناامیدی دشمنان انقلاب بود، نشان دادند، مسئله نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی، مسئله دیگری است.

جمالی نوبندگانی بیان کرد: مطمئن هستم همه به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و انتخابات اصلح بنابر معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند، برگزار می‌شود. امیدوارم مجلس آتی، مجلسی قوی و در تراز انقلاب اسلامی و مجلسی برای نظارت بر سایر قوا باشد. ان‌شاءالله مجلس یازدهم باعث شادی دوستان و شهدای انقلاب و ناامیدی همه کسانی که آرزوی عدم موفقیت این مردم را دارند، باشد. مردم بار دیگر نشان خواهند داد که تبلیغات سوء رسانه‌های معاند بر اراده آنها، خللی وارد نمی‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حتی اگر احساس کنیم نظرمان موردپسند واقع نشده نباید با کسانی که خیرخواه مملکت نیستند، همگام شویم. دموکراسی از راه تحریم عبور نمی‌کند، تحریم برای کسانی که زیر پرچم انقلابند نیست، چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا چه مستقل. تحریم مربوط به کسانی است که نمی‌خواهند ملت ایران در صحنه باشد. توصیه می‌کنم با همه گله‌مندی‌هایی که برخی ممکن است داشته باشند، محکم پای صحنه بیایند و به دشمن بگویند، ما به‌رغم اختلاف نظرهای درونی‌مان، برای انقلاب همه با هم، متحدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز