نماینده مردم بوشهر در مجلس:

کاندیداها برای جذب رای، غذای ۱۰ هزار نفری پخش می‌کنند/ شاهد ناعدالتی در تبلیغات هستیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۵:۱۰:۱۹
کد خبر: ۹۶۵۶۸۸
کاندیداها برای جذب رای، غذای ۱۰ هزار نفری پخش می‌کنند/ شاهد ناعدالتی در تبلیغات هستیم
نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: کاندیداها برای جذب رای، غذای 10 هزار نفری، پوسترها، بنرهای آنچنانی و شوهای تبلیغاتی که اصلا با شرایط اقتصادی کشور همخونی ندارد، هزینه می‌کنند بنابراین شورای نگهبان باید به این موضوع ورود کنند.

«عبدالحمید خدری»، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره «هزینه‌های گزاف تبلیغاتی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» گفت: شاهد بودم کاندیداها برای جذب رای، غذای 10 هزار نفری، پوسترها، بنرهای آنچنانی و شوهای تبلیغاتی که اصلا با شرایط اقتصادی کشور همخونی ندارد، هزینه می کنند.

او ادامه داد: شورای نگهبان باید به این مسائل ورود کند همانطور که به نظارت استصوابی ورود می‌کند. همچنین شورای نگهبان باید به تبلیغات کاندیداها نیز ورود کند و از نمایندگان و کاندیداها بخواهد که هزینه‌های تبلیغاتی خود را از کجا و با چه شرایطی بدست می‌آورند. اینها جزو تخلفات انتخاباتی است و هیئت‌های نظارت باید قطعا ورود کنند و جلوی آنها را بگیرند.

خدری گفت: در بحث تبلیغات شاهد ناعدالتی هستیم از ثروت‌هایی که معلوم نیست منشا آن کجاست تبلیغ می‌کنند. کاندیداها در شرایط رقابت نابرابر قرار می‌گیرند که نمونه بارز بی عدالتی در بحث تبلیغات کاندیداها، است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی درباره «حضور مردم در  انتخابات» گفت: مقام معظم رهبری بارها برای شرکت در انتخابات تأکید کردند، این یک تکلیف است و باید به آن عمل کنیم خصوصا در شرایطی که دشمنان خارجی و بیگانگان به انتخابات چشم دوختند و مرتب تبلیغات منفی می‌کنند و انتخابات در ایران را یک شوی تبلیغاتی می دانند. نظر من این است که مردم با اتحادی جدا از مشکلاتی که قطعا وجود دارد باید حماسه ای دیگر، به نمایش بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز