کودتا در کانال جبهه پایداری؛ ائتلاف اصولگرایان متزلزل شد

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۳:۱۹:۳۳
کد خبر: ۹۶۶۳۸۲
کودتا در کانال جبهه پایداری؛ ائتلاف اصولگرایان متزلزل شد
کانال جبهه پایداری به فاصله چند ساعت از انتشار لیست مشترک این جبهه با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مطلبی تند به برخی سران جبهه پایداری حمله کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، چند ساعت بیشتر از انتشار خبر ائتلاف جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نگذشته بود که کانال جبهه پایداری با خودداری از انتشار لیست جدید، به برخی از سران این جبهه حمله کرد.

این کانال در مطلبی نوشت: 

《بسم الله ...

جناب آقای صادق محصولی، 

آقای میثم نیلی، 

سالهاست که بر روی دوش جامعه حزب الله، حزب خود و حتی این کانال را بنا کردید و در بزنگاه های مختلف با اندکی تفاوت سلیقه در هر مورد، افرادی که با تلاش و فعالیت شبانه روزی آنها به جایگاهی در میان مردم رسیدید را مانند دستمالی استفاده شده به گوشه ای انداخته اید...

هر چند که سالیانی است جز پوسته ای خالی چیزی از پایداری باقی نمانده اما حالا پس از حذف آقای رسایی از لیست های اولیه و حذف کردن آقای یامین پور از لیست نهایی، دیگر نه جایی در جامعه حزب الله و نه لیاقت مدیریت این کانال را خواهید داشت.

شانه ما بیش از این تحمل سواری دادن به نمک نشناسان سیاست ورز را ندارد، خانه ای دیگر برای خود بنا کنید.》

کانال جبهه پایداری

این اقدام کودتا مانند کانال جبهه پایداری نشان داد وحدت صورت گرفته بین دو جریان اصولگرایی ظاهرا متزلزل تر از آن است که به نظر می رسد و بعید نیست در آخرین ساعات امشب با ایجاد انشعاب در جبهه پایداری لیست جدیدی منتشر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز