رئیس جمهور در اولین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا:

حرکت به سمت کنترل ویروس کرونا است/ از روز شنبه به روال عادی برمی‌گردیم/ واقعیت ها به مردم گفته شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۳:۰۷
کد خبر: ۹۶۹۶۹۱
حرکت به سمت کنترل ویروس کرونا است/ از روز شنبه به روال عادی برمی‌گردیم/ واقعیت ها به مردم گفته شود
رئیس جمهور گفت: حرکت به سمت کنترل ویروس کرونا است و مراجعه کاهش یافته و تعداد افرادی که مرخص می شوند هم افزایش یافته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، در اولین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: گزارشی که وزیر بهداشت دادند، مثبت بود. حرکت به سمت کنترل ویروس کرونا است و مراجعه کاهش یافته و تعداد افرادی که مرخص می شوند هم افزایش یافته است. مسئولین کنترل را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند. مردم نگران نباشند اما همکاری کنند. دستورالعمل از وزرات بهداشت و همه توصیه ها از طریق صداوسیما به مردم اعلام می شود و رسمی است.

دکتر روحانی ادامه داد: هرکجا جمعیت و اجتماعی است باید مراقب بهداشتی و پزشکی را انجام دهیم. همه باید دقت کنند اما باید کار و فعالیت کنیم. یکی از نقشه های دشمنان این است که با هراس افکنی، کشور را به تعطیلی بکشانند. همه باید کار کنند و فعالیت داشته باشند و فرد مشکوک را به بیمارستان ببریم. نیروهای مسلح از همه امکانات خود استفاده می کند. اگر تخت بیمارستانی مورد نیاز باشد، نیروهای مسلح کنار ستاد ملی و کنار وزارت بهداشت در این زمینه کمک می کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: از روز شنبه به روال عادی برمی گردیم مگر اینکه ستادملی موضوع جدیدی اعلام کند. 24 ساعته برای تولید مواد ضدعفونی کننده و مواد شوینده شرکت ها کار می کنند البته یک تعداد افراد معدود سو استفاده کردند. نیروی انتطامی هم گزارش داد که برخی می خواستند از این شرایط سو استفاده کنند.

او در ادامه افزود: تصمیم گیری شد که راهیان نور و اعتکاف تعطیل شود. اگر چیزی را ستاد ملی مبارزه با پیشگری تصمیم گرفت و ابلاغ شد، آن تصمیم امری، لازم و شرعی است.

دکتر روحانی ادامه داد: واقعیت ها به مردم گفته شود. اگر عده ای مرخص شدند به مردم اطلاع داده شود. تعداد فوت شدگان هم اعلام شود. اعتماد مردم باید حفظ شود و اعتماد مردم برای ما لازم و ضروری است. مردم و مسئولین به صحبت های معاندین توجه نکنند. انشاالله از این شرایط همه با هم عبور می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز