یادداشت؛

کرونا یا ترور بیولوژیک!

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۵:۳۲:۲۴
کد خبر: ۹۷۷۶۹۵
کرونا یا ترور بیولوژیک!
سید حسین آقا سید مرتضی- کارشناس جامعه شناسی‌سیاسی و رئیس دانشگاه

در حال حاضر به کشور دارای تمدن و فرهیخته ایران و وطنمان، دوباره توسط شیطان بزرگ  امریکا و حلقه به گوش‌های آن مثل اسرائیل حمله شده است با این تفاوت که این بار حمله به شکل جنگ افزار ویروسی است و باید با یکدیگر هم‌دل و هم‌صدا شویم، حتی هم‌وطنانی که خارج از کشور هستید یادتان نرود به دور از سیاست، ایرانی هستید.  

در واقع این حمله بسیار روشن و حرفه‌ای و با فکر انجام شده است. شکل‌گیری اقتصاد قوی چین و جابجایی قدرت مالی در دنیا به نفع این کشور منجر به رکود اقتصادی ایالات متحده و عقب ماندن آن از چین شد. این بار امریکا و اسرائیل با همکاری و استفاده شیطانی از تکنولوژی، ویروسی با عنوان کرونا با سوء استفاده از نام خفاش به دو نوع متفاوت وارد جهان کردند.  

نوع اول ویروس کرونا COVID-19)) که بسیار قدرتمندتر و کامل‌تر در قلب اقتصادی چین، قلب اعتقادی ایران، قلب سیاسی ایتالیا، قلب اقتصادی کره جنوبی و غیره را که بسیار قوی و بدون کنترل می‌کند و با مرگ همراه است. 

اما نوع دوم ویروس کرونا COVID-19)) ، که برای دور کردن اذهان از اصل ماجرا درنظر گرفته شده است، در خود امریکا ، عربستان سایر کشورها نظیر عراق شیوع پیدا کرد. نوع دوم به نسبت نوع اول بسیار ضعیف‌تر عمل می‌کند و ضریب مرگ در آن بسیار پایین است.  

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چرا در کشورهایی مثل عربستان، افغانستان، عراق و در مجموع هر کجا که شیطان بزرگ حضور دارد، و بعضا این کشورها از نظر علم پزشکی نسبت به ایران، ایتالیا و کره جنوبی رتبه پایین‌تری دارند ، این ویروس قابل کنترل است، آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس یا وجود ندارد و یا در سطح پایینی قرار دارد. اما در ایران، ایتالیا با وجود توانایی‌هایی علمی، برنامه دار به دشواری قابل کنترل است. چنانکه کشوری مانند کره جنوبی که در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی بسیار توانمند است در کنترل شیوع کرونا ناتوان مانده است.

 بنابراین شیوع کرونا به معنای واقعی کلمه حمله ویروسی است  که بسیار برنامه ریزی شده در حال اجرا است که در نهایت توسط یکی از این دو شیوه جلوی پیشرفت و شیوع آن گرفته می‌شود: در شیوه اول ممکن است به یاری خداوند متعال واکسن و یا دارو توسط کشور های آسیب دیده کشف و به مرحله تولید برسد و مردم نجات پیدا کنند.

براساس شیوه دوم این ویروس طبق مدل طراحی شده  بعد از حمله و آسیب رساندن به زیر ساخت‌های اقتصادی واعتقادی کشورهای هدف مانند چین، ایران، کره جنوبی، ایتالیا و.... از طرف خود آمریکا و یا هم‌پیمانانش (رژیم صهیونیستی) در یک حرکت نمادین اعلام می‌کنند که واکسن و دارو ویروس کرونا ساخته شد.  

در همین راستا صحبت‌ها‌ و رفتارهای رئیس جمهور آمریکا در مواجه با ویروس کرونا ( رفتارهایی نظیر مسخره کردن شستن دست، دست دادن به نزدیکان و حتی مردم و  غیره) نوع بودجه تصویبی امریکا برای مقابله با این ویروس و یا پیگیری های نمادین اسرائیل (نشان دادن آزمایشگاه های پیشرفته و لوازم پزشکی و ...)  برای درمان این ویروس تماما گواه از برنامه ریزی است که تمام کشورها برای نجات مردم خودشان واقتصاد کشورشان حاضرند قدرت شیطان بزرگ و  معامله قرن و خیلی از قرارداد های مالی دیگر را هم بپذیرند .  

یک استان کوچک (قم )که حتی فرودگاه ملی هم ندارد و ارتباطات گسترده‌ای با سایر استان‌ها  ندارد چطور میتواند این ویروس را در چند روز به کل کشور انتقال دهد و در واکنش به آن در کانال های منافقین  اعلام شود به دلیل حضور طلبه‌های کشور چین و یا خط هواپیمایی داخلی این ویروس در قم شیوع پیدا کرده است. اما در کشورهای همسایه مانند عربستان، عراق و افغانستان که از وسایل و تجهیزات چینی استفاده می‌شود، خطوط هواپیمایی بسته نشده است و تاجر های چینی در حال رفت و امد هستند، تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس بسیار کم باشد!  

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمانی کشور و دولتمردان از هم‌وطنان خواهشمندم همگان با رعایت نکات بهداشتی در راه مبارزه با این ترور بیولوژیک گامی موثر بردارند و تا لحظه اعلام وضعیت سفید در خانه بمانند.

نظر شما