رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

بی‌نقص نبودیم اما کم‌فروشی نکردیم/ از برخی جریان‌ها و سیاسیون بی‌مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۸:۰۰
کد خبر: ۹۷۹۸۶۱
بی‌نقص نبودیم اما کم‌فروشی نکردیم/ از برخی جریان‌ها و سیاسیون بی‌مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم
رئیس دفتر رئیس‌جمهور، در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: از برخی جریان‌ها و سیاسیون بی‌مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«چو غنچه گرچه فروبستگی است کار جهان،

تو هم‌چو باد بهاری گره‌گشا می‌باش...

آغاز سال هزار و سیصد و نود و نه خورشیدی را خدمت همه ایرانیان عزیز در سرتاسر پهنه گیتی تبریک عرض می‌کنم و از صمیم قلب امیدوارم سالی توام با شادی و تندرستی در انتظار همه‌مان باشد. سال گذشته، سال پرفراز و نشیبی، هم برای ملت و هم برای دولت بود. سالی که با سیلِ ‌بی‌سابقه و خسارت‌بار آغاز شد و با مهمان ناخوانده کرونا به پایان رسید. دشواری‌های سال 98 البته با حماسه ایستادگی و حضور مردم توام بود و این همان چیزی بود که دشواری‌ها را تحمل‌پذیر و عبور از آنها را برای‌مان ممکن کرد.

ملت عزیز ایران! در سالی که عمده اتفاقات تلخ و نامیمون خارج از اراده و اختیار دولت رخ داده بود،‌ فرزندان شما در دولت با تمام توان در وسط میدان بودند تا با تمشیت امور، آلام و مشکلات شما را کاهش دهند. بی‌نقص نبودیم اما کم‌فروشی نکردیم. از برخی جریان‌ها و سیاسیون بی‌مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم. کار ملت و مُلک را به بگومگوها و کشمکش‌های سیاسی گره نزدیم و همواره پیگیر منافع شما و حل مشکلات‌تان بودیم. می‌دانیم که سختی‌های زیادی را تحمل کردید، اما ما هم تا سر حد توان‌ تلاش کردیم در کنارتان باشیم.

عبور از فراز و نشیب‌های سال 98 بدون تردید، بدون همراهی و یاری شما،‌ ممکن نبود. در طلیعه سال نو، از خداوند بزرگ برای یکایک هموطنان عزیز و دوست‌داشتنی‌مان، سعادت،‌ سلامت و تندرستی آرزو می‌کنم. از فرصت استفاده می‌کنم و از همه کسانی که برای حفاظت از جان و سلامتی مردم زحمت می‌کشند، متواضعانه و صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر پیروزی ملی بر بیماری کرونا را جشن بگیریم.

همچنین به همه کسانی که علی‌رغم تعطیلات سال نو در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم‌اند، سال نو را تبریک و به سهم خود از تلاش‌های‌ آنها قدردانی می‌کنم. با عنایات خاص حضرت حق و به برکت توجه اهل بیت علیهم السلام و البته همدلی، کوشش و اتحاد ملی، سال 1399 سال گشایش‌ها و پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران خواهد بود، ‌ان‌شاءالله.»

نظر شما