با صدور پیامی؛

رییس مجلس فرا رسیدن سال نو را به شماری از همتایان خود تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۱۱:۳۹
کد خبر: ۹۷۹۸۸۶
رییس مجلس فرا رسیدن سال نو را به شماری از همتایان خود تبریک گفت
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن سال نو را به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی لاریجانی»، رییس مجلس شورای اسلامی، در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و  پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

لاریجانی در این پیام‌ها نوشت: نوروز پیشاهنگ دگرگونی طبیعت، همواره با طراوت، شادابی و شکوفایی همراه است. امیدوارم سال پیش‌رو، همگام با تحول و پیشرفت روزافزون و عدالت برای ملت‌ها باشد.

وی افزود: خرسندم به مناسبت فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز، صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و تبریکات خود را به جناب‌عالی و همکارانتان ابراز کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با کمال مسرت و خرسندی تأکید می‌کنم مجلس شورای اسلامی از هر گونه همکاری پارلمانی بویژه با همسایگان بر اساس احترام متقابل و با هدف ایجاد امنیت، پیشرفت، رفاه و توسعه همه‌جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استقبال می‌کند.

وی همچنین افزود: فرصت را مغتنم شمرده؛ از درگاه خداوند متعال، سالی خجسته همراه با سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت آن کشور را مسئلت دارم.

نظر شما