اسپوتنیک:

حدود ۱۵ هزار نفر در جهان قربانی کرونا شده اند

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۳:۲۱
کد خبر: ۹۸۰۴۵۰
حدود ۱۵ هزار نفر در جهان قربانی کرونا شده اند
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد در حالی که کشورهای جهان در حال مبارزه با بیماری همه گیر کووید ۱۹ هستند، شمار مرگ و میر ناشی از شیوع این ویروس به ۱۵ هزار نفر نزدیک شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این رسانه روسی در گزارش امروز دوشنبه خود نوشت: ویروس کرونا دستکم ۳۳۸ هزار نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده است و در ماه های اخیر به جان باختن ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر منجر شده است. این در حالیست که بیش از ۱۰ هزار نفر در وضعیت بحرانی بسر می برند.

این گزارش افزود: با وجود افزایش تعداد جان باختگان و مبتلایان به ویروس کرونا، تقریبا ۱۰۰ هزار نفر از افراد مبتلا به ویروس بهبود یافته اند.

اسپوتنیک نوشت: همه گیری کووید ۱۹ در جهان همه چنان در حال گسترش است و بر اساس گزارش ها شمار زیادی از موارد ابتلا به این ویروس و تلفات ناشی از آن در ایالات متحده آمریکا گزارش شده است.

این درحالیست که ایتالیا،  بین کشورهای اروپایی بالاترین تعداد جان باختگان را داشته است و حال بیماران این کشوروخیم است.

تعداد زیادی از کشورها مرزهای خود را بسته اند و به منظورمقابله با گسترش این ویروس مقرراتی را برای جلوگیری از بیرون آمدن شهروندان خود از منازلشان اعمال کرده اند.

گسترش سریع ویروس کرونا که نخست از شهر ووهان چین شروع شد بسیاری از کشورهای جهان را درگیر و آنها را وادار به اعمال مقرراتی از جمله توقف پروازها، منع آمد و شد، تعطیلی مدارس و ادارات و غیره کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز