عبدالمهدی:

اقدام های پیشگیرانه از کرونا در عراق موفق بوده است

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۱۱:۲۴
کد خبر: ۹۸۰۴۹۵
اقدام های پیشگیرانه از کرونا در عراق موفق بوده است
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق در جریان سرکشی میدانی از روند اجرای تدابیر امنیتی پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در بغداد، از موفقیت این اقدام ها خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عادل عبدالمهدی» در جریان گفت و گو با نیروهای امنیتی مجری طرح ویژه کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا از موفقیت تدابیر اتخاذ شده قدرداتی کرد.

دفتر نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای افزوده است که عبدالمهدی موفقیت طرح را مرهون همکاری تیم های پزشکی و دستگاه های امنیتی و شهروندان و تضمین فراهم کردن خدمات عمومی لازم عنوان کرده است.

براساس این بیانیه،نخست وزیر دولت پیشبرد امور بر ضرورت عدم کوتاهی در اجرای طرح به دلیل ارتباط آن با سلامت و جان شهروندان تاکید کرد.

عبدالمهدی از آغاز اجرای طرح پیشگیری از شیوع کرونا در عراق، به سرکشی های میدانی از روند اجرای طرح در مناطق مختلف عراق ادامه می دهد و پیش از این نیز از گذرگاه های مرزی در جنوب عراق بازدید به عمل آورده بود.

بر اساس آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت عراق، شمار مبتلایان ویروس کرونا به ۲۳۳ نفر رسیده و تاکنون فوت ۲۰ نفر نیز قطعی شده است.

اربیل امروز دوشنبه از ثبت ۱۲ مورد ابتلای جدید در این استان شمالی عراق خبر داده تا به این ترتیب آمار تازه ای به شمار مبتلایان ویروس کرونا در عراق افزوده شود.

وزارت بهداشت عراق متعاقبا آمار نهایی روزانه را اعلام می کند.

ستاد بحران عراق از ۱۷ مارس گذشته مقررات ممنوعیت عمومی یک هفته ای را برای پیشگیری از ویروس کرونا در سراسر کشور اعلام کرد و امروز دوشنبه شش روز دیگر طرح منع رفت و آمد تمدید شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز