تبدیل خط تولید مشروبات الکلی به مواد ضدعفونی کننده در آمریکا

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۴:۳۱
کد خبر: ۹۸۰۵۰۷
تبدیل خط تولید مشروبات الکلی به مواد ضدعفونی کننده در آمریکا
یک کارخانه تولید مشروبات الکلی در آمریکا به دلیل کمبود مواد ضدعفونی کننده در این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، درحال تغییر خط تولید خود به سمت تولید مواد الکلی با کاربرد بهداشتی و ضدعفونی کنندگی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سی ان ان روز دوشنبه با انتشار این خبر گزارش داد: این کارخانه تولید مشروبات الکلی اعلام کرده است که قصد دارد با ایجاد تغییراتی در ماشین آلات این کارخانه ، تولید آن را به سمت مواد بهداشتی شوینده و ضدعفونی کننده دست ببرد.

بنابراین گزارش این کارخانه تولید کننده مشروبات الکلی در آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده است: استفاده از مشروبات این کارخانه برای مصارف ضدعفونی کننده مناسب نیست. لذا با توجه به بالا رفتن مصرف مواد ضدعفونی کننده به دلیل شیوع کرونا، خط تولید کارخانه در حال تغییر برای تولید الکل با مصارف بهداشتی است.

این بیانیه می افزاید قصد دارد تا تولیدات خود را دراختیار جامعه که دراین شرایط بدان نیازمند است قراردهد.

شیوع سریع و گسترده ویروس کرونا در آمریکا باعث کمیاب شدن مواد ضدعفونی کننده و برخی دیگر اقلام بهداشتی در این کشور شده است.

 دکتر «آنتونی فائوچی» (Anthony Fauci) مدیر «موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی» آمریکا به تازگی نسبت به تمام شدن ذخایر لوازم بهداشتی و پزشکی در این کشور هشدار داده است.

فائوچی در مصاحبه ای با شبکه خبری آمریکایی «سی بی اس» (CBS) گفت: منابع بهداشتی و پزشکی باید «نظم دهی» شده  و به نقاطی که کانون التهاب ویروس کرونا در آمریکا همچون ایالت های نیویورک، کالیفرنیا و واشنگتن است، فرستاده شوند.

فائوچی تصدیق کرد سیستم درمانی آمریکا اکنون با کمبود دارو و وسایل پزشکی مواجه بوده و این منابع به سرعت در حال تمام شدن هستند.

اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۳۴ هزار و ۷۱۷ نفر رسیده و تا لحظه ارسال خبر ۴۵۲ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

شدت یافتن  شیوع ویروس کرونا که در ابتدا دونالد ترامپ خطر آن را برای جامعه این کشور ناچیز خوانده بود وضعیت پیچیده ای را بوجود آورده و  او را در شرایط دشواری قرار داده است، بطوریکه نه تنها ترامپ با اعلام وضعیت فوق العاده در سراسر کشور و به تازگی اعلام وضعیت «فاجعه بار» در ایالت کالیفرنیا، ناگزیر به عقب نشینی از مواضع خود شد، بلکه اکنون با موج انتقادهای سیاسی و رسانه ای در مقابله با شیوع این ویروس نیز مواجه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز