لاریجانی و جهانگیری در جریان وضعیت گیلان در مبارزه با کرونا قرار گرفتند

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۵۱:۵۸
کد خبر: ۹۸۰۶۰۲
لاریجانی و جهانگیری در جریان وضعیت گیلان در مبارزه با کرونا قرار گرفتند
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ودر گفت و گوی تلفنی با استاندار گیلان در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار گرفتند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان از آخرین اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار گرفت و بر پیگیری برخی اقدامات و نیازها در سطح ملی تأکید کرد.

 علی لاریجانی امروز (دوشنبه) در گفت وگوی تلفنی با استاندار  گیلان؛ ضمن قدردانی از وی، ستاد مدیریت کرونا و نیز همکاری مردم استان، اظهار امیدواری کرد که در خانه ماندن عموم هم وطنان تا پایان تعطیلات نوروزی و نیز روز طبیعت، استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان نیز در این گفت وگو با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مبارزه و مقابله با کرونا و شیوع این بیماری و همچنین تشریح اقدامات انجام شده ر زمینه تجهیز مراکز درمانی، نیازهای استانبرای این مقابله با کرونا و درمان مبتلایان را طرح کرد و خواستار پیگیری ها در سطح ملی برای رفع این نیازها شد.

اسحاق جهانگیری هم در گفت وگوی تلفنی دیگری با استاندار گیلان در جریان آخرین وضعیت در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، بهبود یافتگان، نیازها، اقدامات پیشگیرانه و وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهوری همچنین از تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان در خط مقدم مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

 ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این گفت وگوی تلفنی، با قدردانی از همکاری مردم استان، گزارشی از اقدامات انجام شده در مبارزه و مقابله با بیماری کرونا و شیوع این ویروس ارائه کرد.

وی اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز مراکز درمانی، اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهره گیری از ظرفیت های نهادهای نظامی، مردم نهاد، گروه های جهادی و خیرین را نیز تشریح کرد.

گیلان جزو پنج استان کانون شیوع ویروس کرونا در کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز