نوروز نامه ۹۹؛ / نماینده مردم رشت در مجلس:

کشور دیگر ظرفیت درگیری و تنش ندارد/ ای کاش اجازه می‌دادند در انتخابات شرکت کنم/ امیدوارم آدم‌های عاقل، مجلس یازدهم را جمع کنند

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۱۰:۴۵
کد خبر: ۹۸۱۴۴۴
کشور دیگر ظرفیت درگیری و تنش ندارد/ ای کاش اجازه می‌دادند در انتخابات شرکت کنم/ امیدوارم آدم‌های عاقل، مجلس یازدهم را جمع کنند
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ای کاش اجازه می دادند در انتخابات شرکت کنم که نمره مردمی را می دیدند.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با عملکرد مجلس دهم گفت: در مجلس دهم، خیلی بهتر می توانستیم عمل کنیم و نقد کاستی به ما وارد است. شاید علت کم کاری ها در مجلس جای خالی مجلس سنا و وجود تعارض منافع در تصمیم گیری‌ها است که یکی از خسارت‌های بزرگ به کشور است. اگر فکر اساسی برای مجلس سنا و دو پارلمانی نشود شرایط به همین روال خواهد بود. با کشور تک مجلسی نمی توان شرایطی بهتر از این داشت.

او با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس یازدهم گفت: برای کسانی که منتخب شدند آرزوی موفقیت دارم. اما یکی از نقص های مجلس یازدهم یک جهت بودن آن است، تقریبا حدود 94 درصد یک طرز فکر دارند و قطعا نمی توانند، مجلس یازدهم را نقد و بررسی کنند. مجلس یک دست موفق نیست. در مجلس یازدهم عده ای خاصی مطیع صد درصدی هستند و عده ای هم لیدر جریان اصلی خواهند بود. مجلس یازدهم کارنامه ضعیف تری از مجلس قبلی دارد. مجلس یازدهم برای کاهش فقر، مهار بیکاری، مهار تورم، جلوگیری از افزایش حجم نقدینگی، تولید اشتغال در کشور برنامه داشته باشد.  نمایندگان مجلس یازدهم ساز و اهنگ مجلس را در ابتدا تغییر دهند. نمایندگان مجلس یازدهم فقط قانون گذار نباشند و نظارت ها را در برنامه خود، داشته باشند.

او در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم بیان کرد: نمایندگان روش های قبل را کنار بگذارند و یک تغییر اساسی در اداره و برنامه ریزی مجلس ایجاد کنند و قبل از نشست بر صندلی ها مطالعه داشته باشند، مجالس و پارلمان های دنیا را بنگرند. مبنای آنها در راستای قانونگذاری بر طبق نیاز کشور باشد و برای نظارت، وقت بگذارند. برخی کاندیداها اگر در جریان سیاسی بازی‌ها، نیفتند می‌توان به آنها امیدوار بود. مجلس یازدهم باید تعامل با دولت را زیاد کند زیرا نیاز کشور است. کشور دیگر ظرفیت درگیری و تنش ندارد.

او گفت: نمایندگان، مجلس و دولت را باشگاه سیاسی نبینند. امیدوارم آدم‌های عاقل، مجلس را جمع کنند. با شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد. نمایندگان مجلس یازدهم از جو گیری ها خارج شوند. هیچ دولتی زیر بار زور، کار نمی‌کند.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: نمی توانم به خودم نمره بدهم، نمره را دیگران می دهند. ای کاش اجازه می دادند در انتخابات شرکت کنم که نمره مردمی را می دیدند. علیرغم اینکه از مردم خواهش کردم در انتخابات حضور یابند اما مردم در انتخابات، پای صندوق نیامدند. در برابر خدای خود کم فروشی نکردم از سلامتم‌ مالم، جانم‌ گذاشتم امکان دارد موفق نبودم اما بسیار تلاش کردم.

او در پیام نوروزی خود خطاب به مردم گفت: گرچه کرونا خیلی از لبخند ها را خشک کرده و دل ها را غمگین، ولی در همه اتفاقات دوست داشتم مردم ایران را خندان و دلشان را شاد، ببینم. امیدوارم مردم در کنار خانواده خود روزهای خوبی سپری کنند و هیچ وقت غم به خانه های ایرانی راه پیدا نکند و لب ایرانی های وطن دوست ما، خندان باشد.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
به امید قطع شدن شر اصلاح طلبان نجومی از سر ملت
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
اومدن تو دوره های قبل هم اشتباه بود.چی سرت میشه
امیرمحمد
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
آقای جعفرزاده این حجم از فقر و بیکاری و تورم زاده ذهن خلاق شما و دوستان شماست که بعید میدانم هیچ دولتمرد آزاده ای بتواند این درد را درمان کند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
حااا که ماموریت شما تمام شده لالایی خوب می خوانید ولی حیف خو ابت نمی بره
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز