نوروزنامه ۹۹/ نماینده مردم تهران در مجلس:

مجلس یازدهم مطالبات غیرمنصفانه‌ای که از مجلس دهم را داشت خودش به سرانجام برساند/ همه تصمیمات در مجلس یازدهم اصولگرایانه خواهد بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۵:۰۲
کد خبر: ۹۸۲۸۷۹
مجلس یازدهم مطالبات غیرمنصفانه‌ای که از مجلس دهم را داشت خودش به سرانجام برساند/ همه تصمیمات در مجلس یازدهم اصولگرایانه خواهد بود
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه تصمیماتی که در مجلس یازدهم اتخاذ می شود، اصولگرایانه خواهد بود.

«پروانه مافی»، نماینده مردم تهران در مجلس، درباره وضعیت مجلس یازدهم به خبرنگار سیاسی برنا گفت: مجلس یازدهم یک مجلس کاملا اصولگرا است با یک عده خیلی قلیل از اصلاح طلبان که خیلی نمی توانند، نقش جدی در تصمیمات مجلس داشته باشند. لذا همه تصمیماتی که در مجلس یازدهم اتخاذ می شود، اصولگرایانه خواهد بود. به نظرم کار آنها سخت است. با توجه به اینکه ما شرایط سختی از نظر اقتصادی قرار داریم و اینکه بحران عجیب بهداشتی و سلامت که درباره ویروس کرونا پیش آمده، یکی از مشکلات مهم و عظیم مجلس آینده در حقیقت مباحث مربوط به بهداشت و سلامت عمومی مردم خواهد بود که باید در الویت یک، فعالیت آنها قرار بگیرد.

او افزود: همان طور که در حوزه اقتصادی با مشکلات عدیده مواجه هستیم و باید برای رفع گرفتاری‌ها و پیچیدگی‌هایی که وجود دارد و مشکلاتی که خود این دوستانی که برای آمدن به این مجلس تلاش و دائما مجلس دهم را مورد تخریب قرار می‌دادند، امروز باید بیایند و آستین‌های خود را بالا بزنند و پاسخ آن مطالبات غیرمنصفانه‌ای که از مجلس دهم داشتند را خودشان به انجام برسند. به همین جهت که روزهای سختی را پیش رو دارند البته ما آمادگی داریم در زمینه های مختلف کمکشان کنیم و از تجربیات خودمان آنها را بهره مند کنیم چون عموم آنها کسانی هستند که تجربه مجلس را ندارند و خیلی کم هستند کسانی که تجربه نمایندگی دارند. لذا ما آماده هستیم که تجربیات خودمان را در اختیارشان قرار دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره روابط دولت و مجلس یازدهم اظهار کرد: وضعیت کشور مهم است. به نظرم دولت و مجلس و ارتباط‌شان با هم در هر مسیری که باشد چه تعامل و چه غیرتعامل، اول باید مصلحت عمومی مردم و صلاح و منفعت ملی را ببینند. مباحث بین دولت و مردم نباید مباحث مجلس و دولت به طور خاص باشد. البته اینکه نمایندگان، دولت را به چالش بکشند و مطالبات مردم را بخواهند اشکالی ندارد و جزو وظایف نمایندگان است ولی اینکه برای مطرح کردن مجلس یازدهم، بخواهند دولت را به چالش بکشند، ظلم بزرگی است که عموم ملت و منافع ملی را زیر سوال می رود و قطعا خسارت به آن وارد می شود.

این عضو فراکسیون زنان تاکید کرد: لذا باید رویکرد مجلس یازدهم با توجه به شرایط پیش آمده با دولت در مسیر حفظ منافع ملی و بهتر شدن اوضاع و شرایط مردم باشد و فقط مصالح جناحی، گروهی و سیاسی خودشان را نبینند.

نظر شما