نامه وزیر بهداشت به رییس جمهور درباره بازگشایی مشاغل

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۹:۵۱
کد خبر: ۹۸۳۸۹۹
نامه وزیر بهداشت به رییس جمهور درباره بازگشایی مشاغل
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رییس جمهوری اعلام کرد که نامه وزارت صمت مبنی بر بازگشایی کلیه مشاغل با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سعید نمکی روز جمعه در نامه‌ای به حسن روحانی اعلام کرد که نامه قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب و کار که به استان‌ها ابلاغ شده، با تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مغایر است.

وزیر بهداشت در این نامه به رییس جمهوری نوشت که شعله‌های تصمیم آتش به اختیار هر دستگاه دولتی، غیردولتی، فرهنگی و مذهبی که مورد تایید نباشد، دامن نظام سلامت و متعاقب آن اقتصاد کشور را خواهد گرفت.

نمکی در این نامه اعلام کرد که کاهش التهاب اولیه و شرایط مناسب‌تر کشور در مقابل هجوم ویروس کرونا علاوه بر مرحمت الهی، آثار مدل مدیریت مبتنی بر کارشناسی، تدبیر و حمایت جمعی و گام‌های برنامه‌ریزی شده است و حرکت نسنجیده و غیرمنطبق با نظر کارشناسی می‌تواند آسیب‌های غیرقابل جبرانی به دنبال داشته باشد که امکان ایستادن نظام سلامت در مقابل هجمه‌های آن میسر نیست.

وی در این نامه همچنین به تدوین طرح فاصله گذاری هوشمند اشاره کرده که با همکاری دستگاه‌ها، اصناف و جوامع هدف و همکاری وزارت کشور آماده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز