رییس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد؛

یارانه بگیران تسهیلات یک میلیونی دریافت می‌کنند

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۶:۴۹
کد خبر: ۹۸۵۸۷۱
یارانه بگیران تسهیلات یک میلیونی دریافت می‌کنند
نوبخت گفت: بر این اساس، کسانی که یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند اگر متقاضی دریافت این وام باشند، بدون مراجعه به بانک‌ها، در سایت با دریافت این مبلغ موافقت کنند. یارانه این افراد را بانک‌ها به عنوان ضمانت قبول می‌کنند و یک میلیون تومان کارت‌های این افراد با نرخ سود ۱۲ درصد شارژ خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: آئین‌نامه افزایش حقوق شاغلین، بازنشستگان و مستمری‌بگیران به تصویب هیئت وزیران رسید زیرا باید از فروردین ماه افزایش حقوق اعمال شود.

او ادامه داد: مبحث دیگر در رابطه با جلسه ستاد اقتصادی دولت این است که علاوه بر ۷۵ هزار میلیارد تومانی که برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا به تصویب رسیده بود، در حد ۴ میلیون نفر می‌توانند از یک تا دو میلیون تومان به نوعی وام دریافت کنند و کارت‌های هدفمندی یارانه‌ها شارژ می‌شود و طی دو سال آینده با تنفس چند ماهه از محل یارانه افراد کسر خواهد شد.

نوبخت گفت: سرپرستان خانوار آنها می‌توانند از یک میلیون تومان شارژ کارت استفاده کنند، این مصوبه از ماه آینده به دستور رئیس‌جمهور اجرایی خواهد شد. متقاضیان بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت، با دریافت این مبلغ موافقت کنند، یارانه این افراد را بانک‌ها به عنوان ضمانت قبول می‌کنند و یک میلیون تومان کارت‌های این افراد با نرخ سود ۱۲ درصد شارژ خواهد شد.

 

 

 

 

نظر شما