پیام تبریک حضرت آیت‌الله دری نجف آبادی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۶:۳۳
کد خبر: ۹۸۶۰۹۶
پیام تبریک حضرت آیت‌الله دری نجف آبادی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی فرارسیدن ۲۰فروردین، چهاردهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی برنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تبریک  ایام نورانی ولادت با سعادت حضرت بقیة الله ارواحنا فداه و نیز تبریک روز ملی فناوری هسته ای و مقارن شدن آن با روز  هنر انقلاب اسلامی و تکریم یاد شهید آوینی ، در این روزهای سخت و حساس از تمامی خدمتگزاران عرصه سلامت و مبارزه همه جانبه با بیماری کرونا تشکر می نمایم. 

با گرامیداشت یاد و راه شهدای گرانسنگ صنعت هسته ای کشور ،خداوند متعال را سپاسگزاریم که در سایه اهتمام فرزندان دلیر امام راحل و رهبری بزرگوار انقلاب اسلامی ، صنعت هسته ای کشور بحول و قوه الهی جهت عزت و اقتدار نظام اسلامی در حال پویایی،پایائی و پیشرفت بوده و پژوهشگران و محققان این عرصه برای خود اتکایی و تامین نیازهای گوناگون به ویژه در زمینه دارو، درمان و بهداشت با مجاهدت همه جانبه مشغول فداکاری و فعالیت بوده و هر روز با نوآوری،  عشق ، ایمان و ایثار قله های جدیدی را فتح نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی می افزایند. 

جمهوری اسلامی ایران در سایه همت ، بلند نظری، پشتکار و جهاد علمی و عملی یادگاران جهاد و شهادت مشعل پرفروغ دانش هسته ای و رشته های وابسته را با سرعت به پیش برده تا از منافع و برکات صلح آمیز آن، کشور ، ملت ما و دیگر ملت ها بهره مند گردیده و رشته های وابستگی به مستکبران قطع گردد. 

بدون تردید در سایه عنایات الهی و همت بلند جوانان غیرتمند و شجاع میهن عزیزمان به ویژه در گام دوم بستر های لازم برای تحقق بسیاری از آرمان های بزرگ فراهم خواهد شد و دست تقدیر الهی این ملت بزرگ و فداکار را  تنها نخواهد گذاشت . همانگونه که خداوند خود وعده فرموده : «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم». امید است با یاری خداوند یاوران امام زمان (عج) پیروز گردند و دست اجانب و عمال آنها از منطقه کوتاه گردد. إن شاء الله .

اینجانب ضمن سپاس به درگاه خداوند متعال و گرامیداشت یاد همه شهیدان به ویژه شهدای هسته ای و آرزوی سلامت برای همه بیماران به ویژه شهروندان مبتلابه کرونا ،ضمن تبریک مجدد این ایام فرخنده از همه خدمتگزاران دلسوز صنعت هسته ای کشور صمیمانه سپاسگزاری نموده و توفیقات روز افزون را برای ایشان از خداوند منان مسئلت می نمایم . امید است در سایه عنایات خداوند متعال و تو جهات حضرت بقیة الله (عج) شاهد عزت و سربلندی میهن اسلامی و قطع ایادی اجانب از بلاد اسلامی و پیروزی و فداکاری در عرصه های گوناگون خدمت به ویژه عرصه فن آوری هسته ای و صنایع وابسته باشیم.

بمنه و کرمه

قربانعلی دری نجف آبادی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز