دهکده ورزشی المپیک زاهدان با زمانبندی مشخص بازگشایی می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۳۴۸۹
دهکده ورزشی المپیک زاهدان با زمانبندی مشخص بازگشایی می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: محوطه دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان با رعایت نکات بهداشتی و داشتن بیمه ورزشی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزشی بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کردزابلی در نشست ستاد کرونا این اداره کل با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و راه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا که از مصوبات ستاد کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان است، گفت: دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان با رعایت نکات بهداشتی و داشتن بیمه ورزشی و زمانبندی مشخص در آینده نزدیک بازگشایی می‌شود.

او تصریح کرد: تست و تب سنجی افراد در درب ورودی دهکده المپیک انجام خواهد شد و افراد علاقه‌مند با داشتن بیمه ورزشی، دستکش و ماسک می‌توانند از جاده سلامت این دهکده برای پیاده روی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان زمانبندی بازگشایی جاده سلامت دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان را صبح‌ها از ساعت ۴ تا ۹ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ عنوان کرد.

در این نشست مقرر شد: رشته‌های خاص ورزشی که از سوی ستاد کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می‌شود، با رعایت نکات بهداشتی، همراه داشتن بیمه ورزشی، ضد عفونی کردن لوازم ورزشی و رعایت مقررات در باشگاه ها، اجازه فعالیت خواهند گرفت.

نصب بنر توصیه‌های پزشکی و پوستر‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در محل تمرین ورزشکاران در باشگاه‌ها و همچنین ضدعفونی کردن سالن و لوازم ورزشی اجباری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز