نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۱۸۰۱۲
نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان اعلام شد
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان ،با مشارکت بیش از ٨٨درصد اعضا،اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی بیان کرد: انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان با مشارکت بیش از ٨٨ درصد اعضا در سلامت و با نظارت کمیته برگزاری انتخابات در استان برگزار شد.

وی ادامه داد: به ترتیب ملوک زورقی براهویی، محمد هادی غلامحسین طهرانی مقدم، میلاد میرکمالی، مینا ریگی، عبدالحمید الهامی فر، محمود براهویی نژاد و شیبا سرگزی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اعضای علی البدل هیئت مدیره نیز به ترتیب مدیر مسئول، خبرنگار، نمایندگی روزنامه های سراسری و نمایندگی خبرگزاری ها لیلا قاینی، اکبر نوری، حیدرعلی حسینی قلعه نو، محمد شکوهی فر و آرشام هنرکار آشنا هستند.

وی گفت: در این انتخابات نجمه خسرو پرست و مرضیه نژاد بندانی به عنوان بازرس اصلی و شبنم پودینه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

مسگرانی افزود: این انتخابات بر اساس آیین نامه خانه مطبوعات و مواد مرتبط با نحوه برگزاری انتخابات بوده است که پس از اعلام اسامی کاندیدها و شرکت کنندگان توسط خانه مطبوعات و بررسی و نظارت این اداره کل و بررسی و نظارت عالی اداره کل مطبوعات داخلی و هیئت رئیسه سنی و ناظرین تائید شده صورت گرفته است.

 

نظر شما