آزادی ۶ زندانی جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۶:۵۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۹۳۸۹
آزادی ۶ زندانی جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان از آزادی شش زندانی جرایم غیر عمد استان به مناسبت هفته قوه قضائیه خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید عبدالحسین سجادی اظهار کرد: این افراد به علت ناتوانی در پرداخت دیون مالی و مهریه زندانی بودند که با کمک خیران نیک اندیش و مساعدت ستاد دیه از زندان های استان آزاد شدند.

وی افزود: در آیین ما ایرانیان و دین اسلام، بر اهمیت نجات دیگران از گرفتاری و انجام امور خیر، توصیه‌ شده است و با عمل به این تأکید ها شاهد هستیم هر ساله با وجود مشکلات مالی و معضلات معیشتی، تعداد زیادی از زندانیان بدهکار جرائم غیر عمد از سطح زندان های استان آزاد می شوند و به آغوش گرم خانواده‌ های خود باز می‌ گردند.

سجادی مبلغ کمک شده به این تعداد از مددجویان آزاد شده ها را ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال اعلام نموده و تعداد آزادی زندانیان غیرعمد را از ابتدای سال را ۲۱ نفر اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۷ زندانی جرائم غیرعمد واجد شرایط در زندان‌ های استان حضور دارند که بدهی این تعداد بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال می باشد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: شهروندان محترم می توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.sabipro.ir و شماره تماس های ۰۵۴۳۳۴۵۲۲۹۳ یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در زاهدان بلوار بهداشت روبروی معاینه فنی خودرو جنب منازل مسکونی اداره زندان با فعالیت های این نمایندگی و نحوه ارسال کمک های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز