توسط رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس؛

بخش ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۶۹۴۷
بخش ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر افتتاح شد
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فاز نخست واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  حسین مدرس خیابانی ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر که توسط رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد، اظهار داشت:  براساس تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیا شرکت بافت بلوچ ایرانشهر، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه اقدام به سرمایه گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریالی جهت بازسازی و نوسازی و اجرای طرح توسعه در این واحد تولیدی کرده است.

وی با اشاره به اینکه واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر در سال ۷۸ به علت آتش‌سوزی تخریب شده بود، افزود: از همین در سال ۹۴ احیای این واحد در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفت.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در فاز اول این پروژه زمینه تولید ۴۵۰۰ تن انواع نخ پنبه‌ای مورد نیاز کشور فراهم می‌شود، ادامه داد: با اجرای فاز نخست این طرح برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی گفت: در مرحله دوم اجرای این طرح در صدد هستیم واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر راه‌اندازی شود تا زنجیره تولید پارچه در این واحد صنعتی به سمت آخر که بحث رنگ‌رزی و چاپ است برسد و یک زنجیره اصلی نساجی و پوشاک در این کارخانه شکل گیرد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، طرح توسعه تولید انواع قوطی فلزی کنسرو در کنارک و طرح بازسازی مجتمع انبارهای مکران چابهار نیز به مرحله بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز