بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۰۹۱۵
بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با پیگیری های حوزه سلامت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و بعنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی استان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر سید محمد هاشمی شهری در بازدید از بیمارستان در حال ساخت ۳۲۰ تختخوابی به همراه مسئولین استانی اظهار داشت: برای استقرار بروزترین تجهیزات و امکانات استاندارد پزشکی در بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان برنامه ریزی های مهمی صورت گرفته است که البته این شایسته مردم ماست.

وی با بیان این مطلب که بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان دارای ۳۲۰ هزار متر مربع زیر بناست و در ۶ طبقه احداث شده خاطر نشان کرد: تاکنون بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان برای‌ ساخت این بیمارستان هزینه شده است.

وی ادامه داد: اخیرا بیش از ۲۰ میلیارد تومان دیگر هم از منابع وزارت متبوع برای تکمیل این بیمارستان اخذ اعتبار شده و همکاران ما به دنبال طی کردن سریع روند های قانونی هستند تا بتوانند این اعتبار را در کوتاهترین زمان ممکن، به شکل بهینه و با حداکثر بهره وری برای تکمیل این سازه هزینه نمایند.

مهندس بیجار، معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در بازدید از پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان گفت: پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان پیشرفت مطلوبی داشته و مصمم هستیم تا با مشارکت حوزه سلامت هر چه سریعتر این مجموعه بزرگ درمانی وارد چرخه خدمت گردد.

دکتر مهرداد عرب مدیر سازمان برنامه و بودجه استان نیز گفت: برای مشارکت در تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان تلاش خواهیم کرد تا در کنار نظام سلامت در زمینه راه اندازی این مرکز درمانی نقش مهمی را ایفاء نماییم.

شایان ذکر است: در حاشیه این بازدید از پروژه در حال ساخت مسکن متخصصین، موتورخانه و سیستم تاسیسات بیمارستان و بخش های درمانی بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان بازدید بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز