۶۳۰ کیلوگرم تریاک در میرجاوه کشف شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۴۷۲۲
۶۳۰ کیلوگرم تریاک در میرجاوه کشف شد
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مرزبانی استان موفق به کشف ۶۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در منطقه تگور میرجاوه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد ملاشاهی اظهارداشت: در راستای تشدید برخورد با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "تگور"میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه موردنظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات هدفمند سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه ۶۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات جنگی که به طرز ماهرانه‌ای در لابه‌لای درختچه‌ها در ارتفاعات کوهستانی مخفی شده بود را کشف کنند.

وی ضمن تقدیر از مجاهدت‌های مرزداران استان بویژه فرمانده و کارکنان هنگ مرزی میرجاوه، خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان، اجازه نمیدهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز