فرماندار ایرانشهر:

توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۵۳۳۶
توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار قرار گیرد
معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: با توجه به نقش مهم ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار مسئولان دست‌اندر کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  ابوذر کوثری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان ایرانشهر اظهار داشت:  بحث اوقات فراغت و نسبت آن با ورزش بسیار حائز اهمیت است و اگر برنامه‌ای در این حوزه داشته باشیم اوقات فراغت می‌تواند فرصتی باشد که استعدادهای ورزشی آنها شکوفا شود. 

وی بیان کرد: اگر جامعه بدون برنامه به حال خود رها شود در بستری که متاسفانه انواع و اقسام بزهکاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد افراد به سوی انحرافات اجتماعی سوق می‌یابند.

فرماندار ایرانشهر گفت: با توجه به ویروس کرونا هم‌اینک جامعه در شرایط ویژه‌ای بسر می‌برد و برای این که حوزه ورزش در این وضعیت تعطیل و آسیب‌ها دوچندان نشود باید با حفظ سلامت با برنامه‌های خلاقانه تا بازگشت به شرایط عادی، جامعه جوان را نگذاریم بیش از این دچار رخوت شود. 

وی بیان کرد: ایرانشهر از نظر وضعیت ویروس کرونا پر نوسان است و سعی خواهد شد تا زمانی که شرایط پایدار می‌شود تمامی ورزش‌ها و باشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

کوثری اظهارداشت: ادارات به ورزش کارکنان خود باید اهمیت دهند زیرا ورزش باعث ایجاد روحیه کاری و سلامت جسمی روانی می‌شود بر این اساس در ارزیابی عملکرد ادارات توجه به ورزش یکی از شاخص‌های ارزیابی خواهد بود. 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز گفت: ایرانشهر دارای جوانان و نوجوانان با استعداد در بخش‌های مختلف ورزشی است که در سطح استان و کشور مطرح هستند. 

ادهم کرد افزود: امسال تلاش خواهیم کرد پنج زمین چمن ورزشی دیگر در ایرانشهر احداث کنیم. 

وی همچنین خبر از ساخت خانه جوان و خوابگاه ورزش در ایرانشهر داد و افزود: مجموعه ورزشی شهید چمران این شهرستان نیز امسال مرمت و بازسازی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز