۵۰ زندانی در سیستان و بلوچستان به آغوش خانواده بازگشتند

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۳۵۳۴۲
۵۰ زندانی در سیستان و بلوچستان به آغوش خانواده بازگشتند
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: در سه ماه ابتدای امسال ۵۴ فقره پرونده به شعب سازشی زندان های استان وارد شده که از این تعداد ۵۰ فقره پرونده به سازش رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام حمید رضا بندانی امروز اظهار کرد: : در سه ماه ابتدای امسال ۸۱ پرونده در شعب زندان های استان سازش و مختومه شده است.

بندانی ادامه داد: در سه ماهه امسال ۹ هزار و ۷۷۹ فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد که از این میزان ۶ هزار و ۱۰۸ فقره پرونده، وارده حقوقی و ۳ هزار و ۶۷۱ فقره پرونده، وارد کیفری بوده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از مجموع پرونده های وارده ۹ هزار و ۱۴۲ فقره پرونده وارد شهری و ۶۳۷ فقره پرونده وارده روستایی بوده است.

وی تاکید کرد: در سه ماهه امسال ۱۰ هزار و ۲۱۹ فقره پرونده توسط اعضای شورای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان مختومه شده است.

بندانی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: اعضای شورای حل اختلاف نقش بسیار زیادی در کاهش حجم ورودی به دستگاه قضایی و همچنین کاهش اطاله دادرسی دارند که باید قدردان زحمات آن‌ها بود.

 

نظر شما