۵۶۵ کیلوگرم موادمخدر صنعتی در چابهار کشف شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۷۷۸۷
۵۶۵ کیلوگرم موادمخدر صنعتی در چابهار کشف شد
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان از دستگیری یک قاچاقچی با ۵۶۵ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع حشیش در شهرستان چابهار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ محمدرضا نصیری  اظهارداشت: ماموران انتظامی چابهار پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان را شناسایی کردند.

او  افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی سرانجام بامداد روز گذشته اعضای این باند را که با ۲ دستگاه پژو در یکی از مسیر‌های ارتباطی منتهی به شهر “چابهار” در تردد بودند، شناسایی و با آن‌ها درگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات شبانه که با آتش پرحجم پلیس مبارزه با موادمخدر همراه بود، قاچاقچیان با رها کردن خودرو حامل مواد با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.

او با اشاره به دستگیری یکی از اعضای این باند خاطرنشان کرد: در این عملیات مقتدرانه ۵۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در بازرسی از خودرو پژوی بجامانده از قاچاقچیان کشف شد.

نصیری خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق موادمخدر در اولویت کار‌های پلیس است و نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مقتدرانه در برابر با قاچاقچیان خواهد ایستاد.

 

نظر شما