دستگیری یک سوداگر مرگ با ۵۶۵ کیلو حشیش

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۸۱۷۹
دستگیری یک سوداگر مرگ با ۵۶۵ کیلو حشیش
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک سوداگر مرگ با 565 کیلو حشیش در شهرستان "چابهار" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "محمدرضا نصیری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی "چابهار"پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی اعضای یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان را شناسایی کردند.
وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی سرانجام بامداد روز گذشته اعضای این باند را که با 2 دستگاه پژو در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به شهر "چابهار" در تردد بودند، شناسایی و با آنها درگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این عملیات شبانه که با آتش پرحجم جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر همراه بود، سوداگران مرگ با رها کردن خودرو حامل مواد با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.
سرهنگ نصیری با اشاره به دستگیری یکی از اعضای باند خاطر نشان کرد: در این عملیات مقتدرانه 565 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از خودرو پژوی بجامانده از سوداگران مرگ کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق مواد مخدر در اولویت کارهای پلیس است و نیروی انتظامی استان مقتدرانه در برابر با قاچاقچیان و سوداگران خواهد ایستاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز