۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۹۸۳۶
۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۲ فقره سرقت نیز کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه، ۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرهای زاهدان و ایرانشهر با هماهنگی‌های قضائی طی هفته گذشته این سارقان تحت تعقیب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی با اشاره به کشف چند قبضه چاقو و قمه از مخفیگاه متهمان بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، سه فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف خودرو، پنج فقره سرقت به عنف تلفن همراه و ۲ فقره سرقت به عنف وجه نقد اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی تصریح کرد: پلیس استان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

نظر شما