استاندار سیستان و بلوچستان روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۰۸۷۸
استاندار سیستان و بلوچستان روز خبرنگار را تبریک گفت
استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی با گرامیداشت یادو خاطره خبرنگاران شهید؛ روزخبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی با گرامیداشت یادو خاطره خبرنگاران شهید؛ ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزخبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.

در پیام احمدعلی موهبتی که به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار صادر و یک نسخه از آن عصر پنجشنبه به ایرنا ارسال شده، آمده است: هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید “محمود صارمی” و پاسداشت مقام خبرنگار؛ نقطه درخشانی در تقویم آگاهی‌بخشی و یادآور اهتمام و مجاهدت انسان‌های شریفی است که در قامت خبرنگاری، رسالت سنگین اطلاع‌رسانی را با نگارش واقعیت‌ها و انعکاس اخبار و رویداد‌ها بر دوش دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، بویژه شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید استان، شهیدان حسین ضامن، برخوردار و ذوالفقاری و شهید خبرنگار مدافع حرم شهید محسن خزایی؛ این روز ارزشمند را به یکایک فعالان این عرصه تبریک عرض نموده، از توجه و همیت ویژه اصحاب رسانه که با نگاهی کاوشگرانه و وجدانی بیدار منعکس کننده اخبار، فعالیت‌ها و خدمات دولت و نظام هستند و زمینه مشارکت مردم را در راستای معرفی موقعیت راهبردی و جاذبه‌های بی نظیر فرهنگی، تاریخی و گردشگری و قابلیت‌های ممتاز استان سیستان و بلوچستان در سطح ملی و فرامنطقه‌ای فراهم می‌سازند؛ تقدیر و تشکر می‌نمایم.

۱۷ مرداد مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و شهید ناصر ریگی سرپرست کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف و ۹ نفر دیگر از کارکنان این کنسولگری بدست گروه طالبان به عنوان روزخبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز