هلاکت یک شرور مسلح وابسته به گروهک های تروریستی در سراوان

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۸۲۴۰
هلاکت یک شرور مسلح وابسته به گروهک های تروریستی در سراوان
فرمانده مرزبانی ناجا از هلاکت یک شرور مسلح و عنصر وابسته به گروهک‌های تروریستی در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمدعلی گودرزی اظهارداشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با اشرار مسلح و ناامن کنندگان مرزهای ایران اسلامی و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان مستقر در منطقه مرزی سراوان از حضور عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی و اشرار مسلح در ارتفاعات سیاهانی و قصد ورود آنها به کشور مطلع شدند و با توجه به احتمال انجام هرگونه عملیات علیه نیروها و مقرهای مرزبانی توسط این عناصر پلید، شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران غیور و سرافراز با پشتیبانی اطلاعاتی معاونت اطلاعات مرزبانی سیستان و بلوچستان محل اختفای اشرار در حوزه مرزی "دهانه لک" را شناسایی و با اعزام چند تیم عملیاتی، منطقه در کنترل مرزداران قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: اشرار که خود را در تنگنا و محاصره مأموران می‌دیدند اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند و سعی داشتند با تیراندازی‌های مداوم به سمت ارتفاعات کشور مقابل متواری شوند.

وی ادامه داد: مرزداران غیور و دلاور با اتخاذ موضع صحیح و با استفاده از تاکتیک‌های عملیاتی مناسب، با آتش پرحجم به سمت عناصر گروهک تیراندازی کردند که منجر به هلاکت یکی از اشرار مسلح شد و از وی مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات مخابراتی و ارتباط ماهواره‌ای نیز کشف شد.

سردار گودرزی تاکید کرد: برابر انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، شرور به هلاکت رسیده در فروردین سالجاری در درگیری با عوامل مرزبانی، یکی از مرزداران هنگ مرزی سراوان را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داده و منجر به مجروح شدن وی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برابر اخبار واصله و آثار مشهود، تعدادی دیگر از اشرار مسلح نیز در این درگیری به شدت زخمی شده و به سمت ارتفاعات کشور مقابل متواری شدند که شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز