تخریب ۲ محل دپوی سوخت و دستگیری ۳۱ فرد متخلف در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۱۴۸۷
تخریب ۲ محل دپوی سوخت و دستگیری ۳۱ فرد متخلف در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با قاطعیت و جدیت، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار کرد: در هفته گذشته طرح  مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با قاطعیت و جدیت، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در راستای این طرح 2 محل دپوی سوخت تخریب و  26 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، در شهرستان های هیرمند، سرباز، نیمروز و ایرانشهر توقیف شد و در مجموع 297 هزار و 630 لیتر سوخت قاچاق، شامل 186 هزار و 650 لیتر گازوئیل،6 هزار و 800 لیتر بنزین،70 هزار و 80 لیتر قیر و 34 هزار و 100لیتر سایر فرآورده های نفتی کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه 31 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار قنبری در خبر دیگری گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان سارق حرفه ای خودرو در عملیاتی ضربتی در شهر زاهدان دستگیر شد.

وی بیان کرد: این متهم که سابقه حمل 20 کیلوگرم مواد مخدر در پرونده قبلی خود داشته در تحقیقات تکمیلی پلیس به 23 فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این متهم تعداد 3 دستگاه خودرو سرقتی کشف و به مالکان آنها تحویل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز