برگزاری جلسه برنامه ریزی هیئت های ورزشی استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۵۵۶۵
برگزاری جلسه برنامه ریزی هیئت های ورزشی استان سیستان و بلوچستان
اولین جلسه برنامه ریزی هیئت های ورزشی استان سیستان و بلوچستان در سال 99 با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، اولین جلسه برنامه ریزی هیات های ورزشی استان سیستان و بلوچستان در سال 99 به ریاست ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور معاونین، روسای ستادی اداره کل و روسای هیئت های ورزشی استان در سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جلسه برنامه ریزی های ورزشی استان سیستان و بلوچستان سال 99 با توجه به شیوع کرونا ویروس با تاخیر و رعایت پروتکل های بهداشتی با دستور کار جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان در سال 98 با حضور روسای هیاتها برگزار شد.

ادهم کرد با اشاره به حضور موفق و قدرتمند هیئت های ورزشی استان در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی تاکید کرد: کسب مدال های ارزشمند و موفقیت های بین المللی ورزشکاران مستعد و نخبه استان مرزی سیستان و بلوچستان در حد حضور در میادین المپیک نشان از استعدادهای ناب این منطقه حکایت دارد.

وی خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان سیستان و بلوچستان در سال 98 در حوزه‌های قهرمانی، همگانی، بیمه ورزشی و حوزه روابط عمومی صورت گرفته و برترین ها معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی در پایان تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی با توجه به جایگاه رشته ورزشی در سطح ملی و بین المللی به ۳ تیپ ۱ تا ۳ تقسیم شدند که سطح یک رشته های المپیکی، سطح دو رشته های آسیایی و جهانی و سطح سه توسعه ورزش همگانی، مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات آسیایی را شامل می‌شود.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز