استاندار خبر داد:

ارتقاء میانگین شاخص‌های توسعه‌ بهداشت در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۵۹۰۰
ارتقاء میانگین شاخص‌های توسعه‌ بهداشت در سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان در نشستی با معاونین وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ، خواستار ارتقاء میانگین شاخص‌های توسعه‌ بهداشت در استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، موهبتی  در  این نشست که در محل ساختمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  برگزار شد ،  بر تسریع در احداث و تجهیز بیمارستان کنارک و  بیمارستان های   540 تختخوابی چابهار و زاهدان تاکید کرد.

 وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در بخش بهداشت و درمان به نیروی متخصص نیاز دارد، گفت: تربیت نیروهای بومی با توجه به بعد مسافت و نیز تعهد و ماندگاری آنان در منطقه،  در حل مشکلات درمانی استان بسیار مهم و مورد انتظار است.

وی همچنین خواستار افزایش سهمیه پزشکی استان در آزمون سراسری به ویژه برای مناطق کمتر برخوردار در راستای تحقق عدالت اجتماعی شد.

تاسیس دانشگاه مستقل علوم پزشکی در حوزه چابهار ،   تکمیل و تجهیز بیمارستان های قصرقند، سوران ، خاش،  هیرمند ،  زهک، فنوج و دلگان و احداث دانشکده گیاهان دارویی و بیمارستان شهرستان هامون از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست، حقدوست، معاون آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اعلام کرد: سال آینده چند رشته جدید در زیر مجموعه علوم پزشکی در آزمون سراسری پیش بینی شده و دانشجو پذیرش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز